אסטרולוגיה 2022

השבוע מתחיל עם מולד הירח של חודש שבט. מפת מולד הירח מביאה איתה אווירה שבה כבר לא יודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו, מהחיים, ובעיקר מה קורה במערכות היחסים שלנו.

ונוס בנסיגה,  מרקורי בהילוך איטי לקראת הנסיגה שלו ומרס בריבוע לנפטון מבלבלים את כולנו עם מסרים סותרים, ומשאירים אותנו עם המון שאלות שאולי אין עליהן תשובה. השבוע הקרוב משמעותי מבחינת מערכות יחסים שבהן כבר לא מצליחים לדבר אחד עם השני, ותחושה שהפערים שנפערו עמוקים מדי ושאי אפשר לחזור אחורה למה שהיה, אלא חייבים להתחיל לשקול דרכים אחרות להתמודדות עם הפערים הללו.

בזמן מולד הירח השמש והירח בזווית הרמונית לאוראנוס מגבירים גם את הפערים בין הדורות ובין המגזרים ובין אלו שיש להם לבין אלו שאין להם. זו אנרגיה שבה המחאות החברתיות מכל הסוגים עולות מדרגה, והצעירים בעיקר מתחילים יותר ויותר להתעורר ולדרוש את ההזדמנויות שכרגע לא פתוחות לפניהם.

בדרך כלל חודש ינואר הוא חודש לא פשוט, עם אווירה של אחרי החגים ברחבי העולם, והתמודדות עם מציאות כלכלית לא פשוטה. בדרך כלל זה הזמן שבו אנשים עובדים קשה יותר ומתאמצים יותר לקראת המטרות שלהם. אבל השנה הזו, התגובה לקושי תהיה שונה. השנה הזו יהיו רבים שיאמצו גישה שבה הם לא מוכנים להתאמץ, לא מוכנים לעבוד קשה, ולא מוכנים לתת מעצמם מעל ומעבר רק כדי להישאר במקום. הם כן שואלים את עצמם מהן המטרות שלהם – וגם שם, אין להם תשובה ברורה.

נסיגת ונוס ממשיכה והשבוע התחושה של להרגיש לבד גם כשנמצאים עם אנשים אחרים חוזרת שוב. מרקורי במזל דלי נותן אווירה של להתבונן ממרחק על מה שקורה מסביבנו, ונותן אומץ לכל אלו שמעדיפים לחפש לעצמם דרך אחרת.

עוד השבוע מרס בקשת בריבוע לנפטון, זו זווית שמחלישה את מרס, ואת המערכת החיסונית, כך שגם השבוע לא יהיו בשורות על הקלה של הגל הנוכחי. ביחד עם זאת, הזווית הזו מוסיפה על הבלבול ועל חוסר ההבנה מה מותר, מה אסור, מי צודק ומי לא. השילוב של זה עם יופיטר בדגים מוביל לחיפוש אחרי חיבור לעולמות גבוהים יותר, וחיבור רוחני עמוק יותר. השבוע, יהיו רבים, גם אלו שהיו ספקנים עד עכשיו  שילכו בכיוון הזה.

ביום ראשון הבא, ה-9 לינואר יתחיל המחזור החדש של ונוס ובדרך כלל זה היום שבו נראה שהשדים יוצאים מהבקבוק, ומי שמוכן לשינוי פשוט עושה אותו.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם קצת יותר עייפים, פגיעים ומרגישים כאילו הנחישות שלכם מתמוססת מעצמה. שבוע שמביא איתו גלים של נוסטלגיה ותהיות על מערכות היחסים שהיו לכם.  

מזל שור: נסיגת ונוס ממשיכה ושולחת רבים מכם לשאול את עצמם אם הם בעבודה הנכונה להם, ואם לא – אז מה כן יתאים לכם יותר. זה שבוע עם הרבה שאלות, כשאת התשובות תקבלו בתחילת שבוע הבא.

מזל תאומים: מרקורי במזל דלי ואתם מרגישים מרוחקים מאחרים, ומפתיעים את עצמכם מזה שבכלל נחמד לכם להיות יותר עם עצמכם ופחות בקשרים שיש לכם. שבוע שבו עדיף לכם שלא להחליט או להתחיל דברים חשובים.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם בין היחידים שממשיכים לעבוד קשה, ממשיכים להתאמץ וממשיכים להאמין בעצמכם ובמטרות שלכם. שבוע שבו אתם מבינים שעדיף לכם לא לחכות לאחרים שיעזרו או יתמכו אלא להמשיך בדרך שלכם גם בלי אישור מהסביבה.

מזל אריה: אחד המאפיינים של מזל אריה הוא שאתם בד"כ נעולים על המטרות שלכם. השבוע תקבלו הזדמנויות שאולי יראו לכם שונות מהמטרות האלו, אבל שווה לכם לשקול אותן בחיוב. בנוסף, אתם הראשונים שמצליחים להתחיל לגשר על הפערים במערכות היחסים.

מזל בתולה: שבוע שלפני נסיגת מרקורי ואתם נתקלים בלא מעט תקלות ושיבושים. שבוע שבו חשוב שתהיו ברורים ולא תצפו מאנשים אחרים שיבינו בעצמם.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם מנסים לגשר על הפערים במערכות היחסים ומגלים שלפעמים עדיף לתת לכל צד את המרחב שלו במקום להכריח בכוח את ההרמוניה המזויפת.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מרגישים חלשים ועייפים מהרגיל. שבוע שבו רבים מכם יעמיקו את הנטייה המיסטית שלכם ותנסו לחזק את החיבור אל העולם הבלתי נראה שמקיף אותנו.

מזל קשת: שבוע שבו בלי שום סיבה אתם מרגישים קצת יותר חופשיים ומגלים שגם אם החלום שלכם היה ליותר חופש, כשהחופש הזה מגיע, אין לכם מושג מה לעשות איתו ואיך להתנהל בתוכו.  

מזל גדי: מולד הירח במזל שלכם מביא איתו הזדמנויות מהסוג שלא חשבתם שאי פעם יגיעו אליכם. בזמן שאחרים מסרבים להתאמץ, אתם מגלים שההתמדה והעבודה הקשה שעשיתם כן משתלמות.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תקבלו הזדמנויות לפרוץ קצת את תקרת הזכוכית שנמצאת מעליכם.

מזל דלי: שבוע שבו הספקות והשאלות חוזרות, יחד עם הרצון לצאת למחאה ולמרוד קצת נגד כל מה שנראה שמגביל אתכם. אם זה במערכות יחסים קרובות ואם זה בעבודה.

מזל דגים: שבוע שבו רבים מכם מעדיפים לחזק את הצד הרוחני שלכם ולהעמיק בלימוד או בחיבור למקום גבוה יותר. שבוע שבו חיי היום יום הרגילים קצת פחות מעניינים אתכם.  

מאחלת לכולנו שבוע טוב ושנה אזרחית טובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.