בתחילת השבוע השמש בריבוע לשבתאי ומרקורי בריבוע ליופיטר – יוצרים אווירה שבה פתאום, רבים מאיתנו מקבלים את מה שביקשנו. רק שעכשיו כשאנחנו מקבלים את זה, כמובן שאנחנו עדיין לא מרוצים. חלק לא מרוצים מהדרך בה הדברים מגיעים אליהם ומתעקשים גם על גישה מכבדת יותר. אחרים מבינים שמה שהם רצו וביקשו בכלל לא מתאים להם, ולא מבינים למה מהתחלה הם רצו את זה. הרוב הגדול פשוט מבין שגם כשמקבלים את מה שרוצים יש את האותיות הקטנות ויש התחייבויות גם מהצד המקבל שהם פשוט לא חשבו עליהם קודם.

סה"כ שבוע רגוע יותר עם כוונה ברורה אצל רבים לחפש את המקום השקט יותר שבו אפשר להיות יותר מעשיים. שבוע שבו אפשר אפילו להתקרב לתחושה של קצת שפיות.

ביום שלישי מרקורי עובר למזל תאומים ומכניס יותר תנועה במקומות שהיו קצת תקועים בחודש האחרון. מרקורי שולט במזל תאומים והשנה הוא ישהה שם למשך כמעט חודשיים וחצי עם הנסיגה שמתחילה בסוף מאי. הדגש על מזל תאומים עוזר לאט לאט להחזיר עוד יותר את חופש התנועה גם האישי וגם הגלובלי. השבוע, ללא זוויות משמעותיות, הוא עדיין מקשה על יצירת חיבורים משמעותיים ושיתופי פעולה. עדיין, שווה לנסות למצוא את דרכי התקשורת, ובשבוע הבא כבר יהיה הרבה יותר קל להגיע להסכמות.

ונוס בשור מתקדמת לקראת זווית מרובעת עם יופיטר בדלי, מעוררת אצל רבים מאיתנו תחושה בלתי מוסברת של רעב. לפעמים, יש שבועות שבהם אנחנו כן מקבלים את מה שביקשנו, אבל מגלים שמה שאנחנו מקבלים לא ממלא את הרעב העמוק שלנו, ואנחנו ממשיכים לרצות יותר. שימו לב במהלך השבוע גם לא לאכול יותר מדי, וגם לעצור ולהוקיר את מה שיש לכם ואת מה שאתם מקבלים, גם אם זה לא בדיוק מה שרציתם.

גם השבוע אין בשמיים את יסוד האש, והתחושה היא שאין התלהבות, שחסר קצת כיף, ושיש דגש על החלק המעשי שמעדיף את מה שיש, על פני החלומות ועל פני מה שיכול להיות. יופיטר במעלות האחרונות של מזל דלי, מציף את הנושא של האידיאולוגיות האישיות והקבוצתיות. ונשאלת השאלה איך לכולם יש כוונות טובות – ואיך אלו מתנגשות עד למצב שבו עם כל הרצונות הטובים לא מצליחים למצוא דרך לשנות את המציאות לטובה יותר.  

תחזית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע עם המשך האווירה הרגשית והדגש על נושאי בית ומשפחה. רבים מכם מוצאים דרכים לשפר את היחסים, עם דגש על קצת יותר כיף וקצת פחות דאגות.

מזל שור: שבוע שבו רבים מכם מקבלים את מה שרציתם לפני שנה-שנתיים, ועדיין התחושה היא שיש בתוככם רעב לעוד. הרצון לעוד מייצר תנופה ומכניס עניין, אבל אתם עלולים להגזים בדרישות שלכם ולכן שווה לכם לשמור על פרופורציות.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה עם מהפכים בלתי צפויים, ותנופה של צמיחה וגדילה שיכולה להפתיע אתכם.

מזל תאומים: מיום שלישי אתם כאילו מוצאים את עצמכם ומשתחררים מהכובד של השבועיים האחרונים, לטובת קצת יותר קלילות וזרימה שבד"כ מאפיינות אתכם. שבוע שבו רבים מכם כמהים לתחושה של יותר חופש בתוך העשייה שלכם, ולא מצליחים להסביר את זה לקרובים אליכם.

מזל סרטן: שבוע שבו רבים מכם מתרכזים יותר ויותר בנושאי העבודה והקריירה שלכם. אצל חלקכם יש תחושה של אין ברירה אלא להשקיע יותר, רבים אחרים מרגישים את המרץ ואת הנחישות שמהם עושים יותר.

מזל אריה: שבוע שבו רבים מכם זוכים לקבל את מה שרציתם, והקבלה הזו מגיעה עם התחייבויות ועם יותר כובד ממה שחשבתם שידרש מכם. שבוע שבו אתם מקבלים יותר מקום לעשייה יצירתית, ומתחברים לצד האומנותי שלכם.  

מזל בתולה: שבוע שבו רבים מכם רעבים יותר מהרגיל. יש את אלו שרעבים ליותר חופש, יש את אלו שבדיוק ההפך, רעבים לעבודה משמעותית יותר ויש את אלו שמרגישים רעב, אבל לא יודעים מה ימלא אותו. זכרו שזה רעב מנטלי ועדיף למלא אותו בדברים כמו מוזיקה ושאר האומנויות מאשר באוכל.

מזל מאזניים: שבוע שבו רבים מכם רוצים שני דברים שבד"כ מנוגדים אחד לשני – גם יותר שפע חומרי ועבודה שמובילה לשם, וגם יותר חופש, או מרחב לעצמכם. יש לכם תנופה טובה השבוע ושווה לכם להיות יותר ברורים במה שאתם מנסים להשיג – במקום ששני הרצונות שלכם יבטלו האחד את השני.

מזל עקרב: שבוע יחסית רגוע, שבו אתם יודעים להעריך את מה שאתם מקבלים. שבוע שבו אתם נותנים יותר מקום לצד היצירתי שלכם, ובעיקר נהנים מקצת יותר רוגע ושקט שהיו חסרים לאחרונה.

מזל קשת: שבוע שבו אתם מקבלים יותר ממה שרובכם מבינים. שווה לכם לעצור ולהגיד תודה למה שמגיע, רבים מכם מגלים שיש פער בין החלום שהיה לבין מה שמגיע בתכלס. החלק שלכם הוא לשחרר את החלום הלא מציאותי, כדי שמשהו ממנו יוכל להתחיל להתממש.

מזל גדי: שבוע שבו אתם בתחושה של האטה, ושנדרשת מכם יותר סבלנות. רבים מכם מתעקשים על הדרך שלכם, במיוחד בכל מה שקשור לאתיקה, מוסר ומה שנראה לכם הדרך הנכונה לפעולה.

מזל דלי: שבוע שבו אתם נקרעים בין שני רצונות מנוגדים: גם יותר חופש, וגם יותר עבודה. שימו לב שלא לבלבל את הקרובים אליכם כשיום אחד אתם מתעקשים על דבר אחד, וביום שאחריו על דבר הפוך ממנו.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מנסים להתחבר אל הצד הפרקטי שלכם. גם אתם מקבלים את מה שרציתם, וגם אתם מבינים שעם הקבלה מגיע גם החלק שלכם לעשות יותר ובעיקר להתחייב.


שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.