ביום שני השמש נכנסת למזל סרטן ומשנה את האווירה לכיוון של פתיחה ושל צמיחה. יחסית לחודשים האחרונים, השבוע הקרוב מביא איתו תחושה שפתאום כן אפשר, וכן יש מקום לביטוי אישי,  לכשרון אישי ובעיקר לניסיון האישי. אחרי חודש של ליקויים ושינויים בלתי נתפסים אצל רבים, השבוע מגיעה האווירה שבה אלו שנשארו ולא שינו יותר מדי פתאום רואים איך גם הם מרוויחים מההתמדה שלהם.

ביום רביעי מרקורי חוזר להילוך ישיר. כל השבוע הוא נמצא בצמידות לכוכב השבת ריגל, מה שנותן לו ולכולנו סוג של חריפות ואפילו בהירות בקשר למטרות האישיות שלנו. לכל מי שחיכה לרגע המתאים לתזוזה, החצי השני של השבוע הקרוב זה זמן מצויין לקחת החלטות וללכת בעקבותיהן.

חשוב להדגיש שהאנרגיות של השבוע הקרוב הן מהסוג שעוזר למי שעוזר לעצמו. מי שיושב ומחכה לנס – ימשיך לשבת ולחכות. מי שעושה, ירגיש איך העשייה נהיית קלה יותר ככל שמשקיעים בה יותר.

יופיטר מתחיל את הנסיגה שלו ביום שני, ומדגיש את הנושא של לא לחכות למזל שיגיע, אלא ללכת ולהסתדר עם מה שיש. בזווית הרמונית לשמש, יש סוג של אווירה שבה פחות דחוף לכולנו להתקדם או לדחוף חזק, אלא עדיפות להבנה שיכול להיות שאנחנו כן נמצאים במקום הנכון, ולא חייב לחפש כל הזמן משהו טוב יותר, אלא להעריך ולמצות את הטוב ממה שכבר יש לנו.

בתחילת השבוע ונוס בזווית הרמונית לנפטון עוזרת לכולנו להתאהב באהבה, ומדגישה אווירה רומנטית, מקבלת ומחבקת. בחצי השני של השבוע ונוס בזווית של מולות עם פלוטו מקפיצה את נושא הקנאה במערכות יחסים. שימו לב שהערות שלא במקום, יקבלו תגובה חריפה מאוד לקראת סוף השבוע.

ביום חמישי מגיע הירח המלא שירגיש קצת כבד. חודש אחרי ליקוי הלבנה שהנושא שלו היה אמונה, יהיו רבים שירגישו תחושה של ריקנות ואפילו אכזבה. השינויים של החודש האחרון מתחו רבים אל מעבר לגבולות של עצמם. והאנרגיה של  הירח המלא יכולה לעורר תגובות רגשיות חזקות מכל הסוגים. כדאי לכולנו להבין ולאפשר מקום לפריקת המתחים שהצטברו.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו יש לכם הרבה מרץ, הרבה התלהבות, אבל יותר מדי חוסר סבלנות. גם עם האווירה הזורמת של השבוע, עדיין יש פער בין הקצב שלכם ובין הקצב של שאר המזלות. נסו להבין שיש קצב שונה לאנשים אחרים ופשוט תמצאו מה לעשות בזמן שאתם מחכים להם.  

מזל שור: בתחילת השבוע ישנה אווירה נעימה ואפילו רגועה יחסית לשבועות האחרונים. בהמשך השבוע פתאום צצים מחדש כעסים ישנים ואכזבות ממפעם. אחרי השינויים האדירים של החודשים האחרונים,  יש סיכוי גבוה שהפעם תדעו להגיב קצת אחרת.

מזל תאומים: מרקורי חוזר להילוך ישיר ואתם כאילו משתחררים מכל מיני עיכובים, ומרגישים יותר חופשיים לפעולה. שבוע שבו שווה לכם לעשות ולנסות עם אנרגיה שנראה שזורמת אתכם.

מזל סרטן: שבוע שבו מתחילים ימי ההולדת ורובכם שמחים להתארגן לחגיגות. עם ונוס במזל שלכם, גם השבוע תבלו זמן עם מי שאתם אוהבים. גם אצלכם יש אנרגיה שנראית שהיא פותחת הזדמנויות והחלק שלכם הוא לצאת, לתפוס את מה שמגיע ולתת את החלק שלכם.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה עדיף לכם שלא לעשות יותר מדי שינויים, אלא לצמוח ולהרוויח במקומות בהם אתם נמצאים.

מזל אריה: שבוע שבו רבים מכם מבינים שההזדמנויות הכי טובות הן אלה שכבר יש לכם בידיים וששווה לכם פשוט להמשיך עם מה שכבר בניתם. יום חמישי יכול להרגיש רגשי במיוחד, נסו פשוט לתמוך בעצמכם ואפשרו למה שצריך לצאת, לצאת בלי יותר מדי דרמה.  

מזל בתולה: מרקורי חוזר להילוך ישיר ואתם בתחושה של תנופה לכיוון הנכון. שבוע שבו שווה לכם לקחת את ההזדמנויות בשתי ידיים ולראות לאן אתם יכולים להגיע איתן.

מזל מאזניים: שבוע שמתחיל עם אווירה רומנטית ואמונה מחודשת בכוחה של אהבה. בהמשך השבוע, פתאום כאילו נפערים פערים, ואתם מתמודדים עם תחושות של חוסר שיוויון במערכות היחסים, עדיף לכם שלא להגזים ולנסות לראות את שני הצדדים.

מזל עקרב: שבוע שמתחיל עם המרץ וההתלהבות של שבוע שעבר, אבל ככל שהוא ממשיך אתם פתאום מתמודדים עם נושאים של קנאה במערכות יחסים קרובות. ביום חמישי במיוחד, נסו שלא לאבד פרופורציה ולהבין שביום שישי כבר תהיו רגועים יותר.

מזל קשת: יופיטר נכנס לנסיגה, ורבים מכם בתחושה של ריקנות ושל עייפות בלי סיבה. באותו הזמן לרבים מכם יש הרבה מה לעשות, והשבוע תגלו שגם בלי התלהבות אפשר להגיע למטרות.

מזל גדי: רוב השבוע התחושה היא שדברים זורמים מעצמם ויחסית בקלות. אבל הירח המלא במזל שלכם ביום חמישי יכול להפתיע רבים מכם עם העוצמה הרגשית שהוא יביא איתו. נסו לאפשר לעצמכם את המקום לבטא את הרגש.

מזל דלי: שבוע שמרגיש אחרי הסערה. רבים מכם בתחושה של ריקנות לא מוסברת, תוך כדי שאתם עסוקים בהמון נושאים ומתפזרים לכמה כיוונים.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מתחברים בקלות לאווירה הרומנטית. עם תחילת נסיגת יופיטר רבים מכם גם מבינים ומעריכים מחדש את מה ששווה במקום בו אתם נמצאים.

 

שבוע טוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.