גם השבוע יש שילוב בין אנרגיה שמביאה לעמידה במקום, לבין אנרגיה שבה נלקחות החלטות, המדיניות משתנה ובעיקר יחסי הכוחות נעים מצד לצד.

הירח המלא של יום חמישי מדבר בעיקר על מערכות יחסים קרובות והצורך האישי להציב גבולות. השנה האחרונה פירקה הרבה גבולות, ועכשיו מגיע הצורך להציב אותם מחדש, אבל במקום קצת אחר. יחסי הכוחות המשתנים מובילים לכך שמי שעד עכשיו לא הציב גבולות מתחיל ללמוד לעשות את זה, ומי שהציב יותר מדי גבולות מגלה שהוא חייב להתחיל לפרק אותם. הנושא הזה רלוונטי לכל יחסי הגומלין שיש לכולנו בחיים: עם בני ובנות הזוג, עם ההורים, עם הילדים, עם הדרישות של העבודה, החברים, ועוד ועוד…

השמש בדלי צמודה לשבתאי ביום ראשון, בריבוע עם אוראנוס בשור ביום שלישי וצמודה ליופיטר ביום שישי. כל החיבורים הללו מעלים שאלות והזדמנויות שקשורות לקריירה. יש כאלה שמבינים שהם לא רוצים לחזור לעבודה שלהם אחרי הסגר. יש כאלה שרוצים עבודה שבה יש להם יותר מימוש אישי, אחרים חושבים על אולי לנסות משהו לבד. סה"כ זו אנרגיה שמעלה את הספקות ואת השאלות אצל כל אלו שמרגישים שהם במקום הלא הנכון מבחינת הקריירה שלהם. השבוע השאלות מתחילות וימשכו לאורך נסיגת מרקורי בשבועות הקרובים שבהם תוכלו לחשוב על דברים אחרים ונוספים שאתם יכולים או רוצים לעשות בקריירה שלכם.

מרקורי בדלי עדיין ללא זוויות, מתקרב לנסיגה שמתחילה בשבוע הבא. הוא מביא איתו סוג של שקט שרובנו לא רגילים אליו. פחות שיתופים, פחות לייקים, פחות דיבורים ואפילו נמאס מטלוויזיה. מיום ליום נוצר יותר מקום למחשבות הפרטיות שלכם.

ונוס במזל גדי מתקרבת השבוע לצמידות עם פלוטו שמתרחשת ביום שישי. השבועות האחרונים זעזעו קצת הרבה מערכות יחסים והציפו על פני השטח כאבים ופצעים שכבר אי אפשר להתעלם מהם. השבוע יהיו כאלה שיגלו פתאום שבני או בנות הזוג שלהם לא מרוצים, ויהיו חייבים לשנות משהו בגישה שלהם בתוך הזוגיות.

סה"כ שבוע שבו מתחילה האפשרות של כולנו להתחיל להחזיר לעצמנו את הסמכות על עצמנו. החלק שלנו זה להסכים לקבל את הסמכות ואת האחריות שמגיעות איתה.

מזל טלה: השבוע מתחיל עם המשך המאבקים של שבוע שעבר, אבל ככל שהוא ממשיך כך נהיה שקט יותר. חלקכם ידעו לברך על השקט, לאחרים קשה להתמודד איתו.  

מזל שור: שבוע שבו יכולה להיות טרנספורמציה במערכות היחסים. מאבקי הכוחות של השבועות האחרונים מתחילים להימאס עליכם ואתם מוכנים לשנות את עצמכם ואת היחסים כדי לקבל קצת שקט.

מזל תאומים: גם השבוע מרגיש קצת לבד, אבל רובכם מתחילים להנות קצת יותר מהמרחב שיש לכם עם עצמכם ומיכולת הריכוז המשופרת. שבוע שבו אתם מסוגלים לעמוד מהצד ולא מרגישים חייבים להתערב.

מזל סרטן: לקראת יום חמישי עם הירח המלא תגלו שאתם חייבים להציב גבולות במערכות יחסים קרובות. זה אחד הדברים שהכי קשים לכם, אבל רובכם תדעו לעשות את זה נכון.   

מזל אריה: אחד השבועות היותר חשובים שלכם בזמן האחרון. רבים מכם חושבים על נושא הקריירה במיוחד השבוע, ויותר מזה, יש סיכוי שגם יגיעו הזדמנויות חדשות לנסות דברים חדשים.   

מזל בתולה: שבוע קצת איטי מדי לטעמכם, אבל חוץ מזה רובכם מעריכים את השקט היחסי ואת המקום שנוצר לכם להרהר מה הלאה.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם מגלים שאתם חייבים להתמודד עם מערכות יחסים שנראו לכם בסדר, אבל הצד השני מבהיר לכם שמבחינתם יש מקום לשינוי. זכרו שכל שינוי הוא גם לטובתכם בהמשך הדרך.  

מזל עקרב: גם השבוע מרגיש שאתם במאבק שלא בחרתם בו ולא רציתם אותו. לרובכם יש כוח רצון חזק, אבל השבוע תגלו שיש מגבלות לכוח הזה, במיוחד במה שקשור למערכות יחסים.   

מזל קשת: שבוע שבו אתם חושבים הרבה על נושא הקריירה. רבים מכם הבינו בשנה האחרונה שאפשר גם אחרת ואתם שואלים את עצמכם איך אתם יכולים להמשיך עם התובנות החדשות האלה.   

מזל גדי: שבוע שבו רבים מכם שואלים את עצמכם לאיזה כיוון כדאי לכם לפנות בהמשך הקריירה. זה לא שבוע טוב להחלטות. עדיף לכם לתת לעצמכם יותר מקום להרהורים.

מזל דלי: שבוע עם כל כך הרבה התרחשויות אנרגטיות שקשורות אליכם שקשה לסכם אותן בכמה משפטים. מצד אחת דלתות נסגרות, מצד שני דלתות נפתחות. רבים מכם מתמודדים עם הצורך להסיר כמה גבולות במקום אחד ולהציב אותם במקום אחר.  ובכל זאת, ההמלצה שלי היא – תגידו כן ותדאגו על הפרטים אחר כך.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה מעניינת עם המון הזדמנויות, יותר אחריות וגם סיכוי למערכות יחסים חדשות ומשמעותיות.

מזל דגים: שבוע שבו הנושא של הצבת גבולות חזק אצלכם במיוחד. רבים מכם נתקלים בגבולות שאחרים מציבים לכם, ומגלים שמה שנראה לכם טבעי, יכול להפריע לאחרים.

מאחלת לכולנו שבוע טוב עם גבולות נכונים ותומכים

קורס אסטרולוגיה למתחילים נפתח ב-10.1.21 מוזמנים להרשם למקומות אחרונים.

ניתוח מפות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.