המאפיין העיקרי של השבוע הקרוב הוא מלחמות אגו. כן, המשבר הבריאותי, כלכלי, חברתי עדיין כאן, אבל מה שמוביל את הפעולה ואת ההחלטה הוא האגו האישי. הביטוי של זה יהיה גם במישור הפוליטי, וגם במישור האישי במערכות יחסים בין אנשים. האגו הוא מנוע שמזיז אנשים לפעולה. השבוע, חלקכם תיסעו איתו למקום טוב יותר, אחרים עלולים למצוא את עצמם במלחמה מיותרת שבה כולם מפסידים. בכל מקרה – יהיה מאוד קשה "לשים אותו בצד".

היום החם ביותר במהלך השבוע הוא יום שלישי שבו בפעם השנייה החודש מרקורי יהיה בזווית מרובעת למרס. כפי שכבר אמרתי זו זווית שבה קשה מאוד לשבת בשקט. היא מובילה למתקפות מילוליות לא פשוטות, כעס, וגם נותנת אומץ למי שבדרך כלל רגיל לוותר. בפעם הקודמת השמש היתה במזל סרטן, הפעם עם האווירה של האריה שנותנת תוספת אומץ ואגו, הזווית הזו יכולה להוביל לסכסוכים שעולים מדרגה. בתוספת, גם נהיה עדים לניסיונות לסגירת חשבונות אישיים שכאילו חיכו לרגע המתאים.

מרקורי גם אחראי על נושא הבריאות, וההתפרצות המחודשת התחילה עם הזווית הקודמת של מרקורי עם מרס, כך שאני מעריכה שאחרי שתגמר הזווית הזו, בתחילת שבוע הבא, יש סיכוי לשינוי מגמה בהתפרצות ובנתוני התחלואה.

אותו מרקורי ממשיך השבוע לזווית של מולות עם יופיטר ביום חמישי, ופלוטו ביום שבת ו"מעורר" רבים להבנה מול מה הם נלחמים או מול מי הם באמת עומדים. יחד עם ההבנה יכול גם להגיע שינוי עמדות עם העברת תמיכה מצד אחד לצד אחר. זה רלוונטי גם במישור הפוליטי וגם במישור מערכות היחסים האישיות שלכם.

עוד השבוע, ונוס במזל תאומים בריבוע לנפטון מטשטשת קצת את גבולות ההגיון והשגעון, יכולה להוביל למאניה וההפך – דפרסיה. נראה כאילו חשיבה פשוטה, לוגית, ריאלית לא מוצאת שום מקום להיכנס לשיח או לסדר היום.

במזל אריה יוצאים לחגוג את החיים. עם כל ההשפעות שמניתי למעלה – עדיין, זו התקופה שבה יוצאים ומרגישים חיים ושמחה, והאווירה הזו תתחיל לחזור אחרי ט' באב.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: אתם חסרי מנוחה, מגיבים בעוצמה שלא קשורה למה שבאמת קורה, ואפילו מסכנים את עצמכם שלא לצורך. שבוע שבו עדיף לכם שלא להיות ליד אנשים איתם אתם מסוכסכים.

מזל שור: שבוע שבו נראה כאילו אתם נסחפים מתקווה ליאוש. נעים בין קצוות הרגש ומאוד קשה לכם למצוא איזון פשוט וברור. עדיף שלא לקחת החלטות כלכליות השבוע.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם לא מפסיקים לדבר, רצים ממקום למקום, מנושא לנושא, ומגיעים לטונים צורמים מהר מאוד. שימו לב לחוסר הסבלנות שלכם במיוחד בנהיגה השבוע.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מגלים שיש לכם קצת יותר אומץ ממה שחשבתם, ואתם מוכנים לצאת מהקונכיה שלכם, להילחם על מה שחשוב לכם, ולנסות דברים חדשים.

מזל אריה: הפוקוס האנרגטי אצלכם ואתם חוגגים את החיים ומתעקשים להיות שם ולא לוותר על שום דבר. האומץ חוזר אליכם.

למי שחוגג יום הולדת השבוע מצפה שנה קלה יותר משנה שעברה, עם דגש על לימודים.  

מזל בתולה: גם השבוע אתם מספיקים המון, וגם השבוע אתם יכולים למצוא את עצמכם בסכסוך מילולי מיותר שיכול לעלות ביוקר.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם בעיקר חולמים על ניסים, ונסחפים לתגובות רגשיות שמפתיעות אתכם ואת הקרובים לכם. רבים מכם ירגישו יחסית חלשים השבוע ולא נורא, זה יעבור עד שבוע הבא. 

מזל עקרב: שבוע שבו יש לכם בטחון עצמי מופרז, במיוחד בימים שני ושלישי. שימו לב שהשבוע לא יוותרו לכם בקלות על מילים ארסיות, ויש סיכוי שתמצאו את עצמכם אומרים את הדבר הלא נכון לאדם הלא נכון. ימים שני ושלישי יכולים להביא אירועים משמעותיים.

מזל קשת: השבוע אתם היחידים שחושבים בצורה ריאלית ופשוטה, אבל לא מצליחים לשתף פעולה או להסביר את עצמכם לאחרים. בימים רביעי עד שישי עם הירח במזל שלכם, אתם יכולים לקבל תנופה חיובית. 

מזל גדי: שבוע שבו התחושה היא שאתם זקוקים לכל הכוח שלכם כדי להישאר במקום. שבוע שבו כל דבר קטן לוקח המון זמן ואנרגיה.

מזל דלי: לקראת סוף השבוע אתם מגלים שגם לכם יש אגו, וגם אתם נמצאים במלחמות אגו. חלקכם מנסים לברוח, ומגלים שהפעם עדיף להישאר ולהתמודד.

מזל דגים: שבוע שבו רבים מכם יעדיפו להסתגר בתוך עצמכם ולהיזכר בימים טובים יותר או לחלום על עתיד רגוע יותר.

שבוע טוב.

ייעוץ אישי עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.