שבוע שבו הנושא המרכזי הוא תיאום ציפיות. קודם כל הציפייה לאווירה רגועה יותר או בטוחה יותר. כל מי שציפה שחזרת מרקורי להילוך ישיר תביא לאווירה רגועה, יגלה שהאתגרים ממשיכים ועדיין אין סוג של שקט שבו מתכננים משהו ובטוחים שהוא יצא לפועל. יש תחושה שההמתנה הסתיימה ועכשיו זה הזמן לצאת ולהתחיל או להמשיך, וכאן יהיה ברור שהציפיות והמציאות לא מתואמים. שבוע שבו הכדור בידיים שלכם לעשיה, גם אם אין תמיכה מהסביבה או מהכוכבים.  

דיברתי המון על הזווית המרובעת בין שבתאי לאוראנוס, והשבוע מרס מגיע ומדליק את האווירה המתוחה ממילא עוד קצת. השבוע כנראה שהאווירה תהיה כזו של מאבקים על סמכות. יהיו את אלו שלא מוכנים יותר לקבל שום סמכות מצד אחד ומתפלאים שלא מקבלים את הסמכות שלהם מהצד השני. גם השבוע, הנושא של חילופי דורות והצורך בהנהלה צעירה יותר – יהיה בולט במיוחד.

מרס יהיה בזווית אתגרית מדויקת לשבתאי ואוראנוס לקראת הסופ"ש זמן שבו כדאי להיזהר בעיקר מתאונות, אבל גם שווה להימנע מסיטואציות ומאנשים שאתם יודעים שהם יכולים להוציא אתכם לעוד סיבוב של עימות – ללא פתרון שנראה באופק. את האנרגיה האדירה הזו של אש מתלקחת אפשר לתעל לכיוונים אחרים כמו ספורט, טיולים, עשייה של משהו חדש, או עמידה באתגרים מכל סוג שהוא.

ונוס נכנסת למזל אריה ומביאה איתה את הרצון לצאת יותר, לחגוג יותר, ובעיקר לעשות רושם. רוב השבוע ללא זוויות משמעותיות, הרצון של לעשות וואוו ולקבל המון לייקים, יוציא פרץ של יצירתיות אצל רבים, אבל גם כאן, הציפיות כנראה לא ישתוו לתגובות שאכן יגיעו.

כל השבוע השמש בזווית מתרחקת מיופיטר, וזה מוסיף על התחושה של התמודדות עם ציפיות לא ממומשות. שבוע שבו מניחים בצד כמה חלומות ותקוות גדולים, ממתינים עם תכנונים גדולים, וממשיכים עם הרעיון של להסתדר עם מה שיש ולהנות ממה שנמצא קרוב אלינו במקום לחפש רחוק.  

תחזית שבועית אסטרולוגית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו אתם מוצאים את עצמכם מצד אחד במאבק גם מול סמכויות ומצד שני באתגרים מול אלו שלא מוכנים לקבל את הסמכות שלכם. שימו לב שלקראת הסופ"ש יהיה לכם פתיל קצר מהרגיל, אז שווה לכם להימנע ממקומות וסיטואציות שמדליקים אתכם ולתעל את האנרגיה לספורט או משהו אחר

מזל שור: ונוס באריה נותנת לרבים מכם פרץ של אנרגיה יצירתית. שימו לב שלא לצפות ליותר מדי, במיוחד בשיתופי פעולה עם אחרים. עדיף לכם פשוט להמשיך במה שעובד לכם ופחות לחכות לתמיכה מהצדדים.

מזל תאומים: מרקורי בהילוך ישיר ורבים מכם פשוט מוציאים לפועל את כל מה שתכננתם בשבועות האחרונים. אתם באווירה פרקטית, שבה אתם כנראה מצליחים שלא להיכנס לעימותים מיותרים.

מזל סרטן: שבוע שבו אתם מובילים את כל נושא תיאום הציפיות. רבים מכם מגלים יותר גמישות מהרגיל ומוכנים להתחיל לקבל שמה שמתאים לכם לאו דווקא מתאים לכולם וזה יעזור מאוד למערכות היחסים שלכם.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תפתחו יותר ויותר לרעיונות חדשים ותכירו אנשים חדשים שיכניסו עניין וזוויות ראיה חדשות לתוך החיים.

מזל אריה: שבוע עם ונוס ומרס במזל שלכם ואתם יותר פעילים מזה הרבה זמן ובכל התחומים. שבוע שבו תמצאו את עצמכם בתוך מאבק מול סמכויות – גם אלו שמעליכם וגם אלו שאתם מנהלים. רבים מכם מגלים השבוע את הפערים בין הציפיות שלכם למה שיש, ומוצאים דרכים יצירתיות לדרבן את עצמכם להקטין את הפערים הללו.  

מזל בתולה: מרקורי בהילוך ישיר ואתם בתחושה שהציפייה שמשהו יקרה נעלמת לה מעצמה ושאתם יותר חופשיים לפעולה. שבוע טוב להתחלות חדשות.

מזל מאזניים: ונוס באריה שולחת רבים מכם לנסות למצוא לעצמכם מראה חדש, או מיתוג חדש או משהו שיגרום לכם להראות טוב בתמונות שאתם מעלים. גם לכם שווה לא לצפות לתגובות אלא פשוט לעשות מה שנראה לכם שמתאים לכם.

מזל עקרב: שבוע שבו הנושא של מאבקים מול סמכויות בולט במיוחד. המאבק הוא דו כיווני גם מול מי שלא מוכן לקבל את הסמכות שלכם וגם מול אלו שאתם לא מוכנים לקבל את הסמכות שלהם.

מזל קשת: יופיטר בתחילת הנסיגה, ואתם עוברים חוויה של תיאום ציפיות עם המציאות. אצל רבים מכם תחושת האכזבה מגיעה בעיקר מחלומות גדולים מדי מלכתחילה, והשבוע תגלו שלפעמים יש מקום להניח בצד את החלומות הגדולים לטובת עשיית דבר הנכון עכשיו.

מזל גדי: שבוע שבו בלי להתכוון אתם מוצאים את עצמכם במאבק אחרי מאבק גם מול הדור הצעיר, וגם מול הדור המבוגר. בין לבין אתם מתעוררים ומתמלאים בנחישות שהיתה חסרה בזמן האחרון.

מזל דלי: שבוע שבו יש לכם אנרגיה של אש מתלקחת. שווה לכם לתעל אותה למקומות הנכונים, במקום לתת לה להתפרץ במקומות הלא נכונים.

מזל דגים: יופיטר בתחילת הנסיגה, ורבים מכם בתחושה של קצת אכזבה מהמימוש של ציפיות או חלומות שהיו לכם. אתם לא חייבים לוותר עליהם, רק לקחת את הרעיון ולהתאים אותו לאפשרויות שקיימות כרגע.

שבוע טוב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.