השבוע מתחיל עם כניסת מרקורי למזל עקרב. שבועיים לפני תחילת הנסיגה שלו, הוא גם מתחיל להאט והתחושה היא של חשבון נפש עמוק שהוא מביא עימו, יחד עם יום הכיפורים. מרקורי בעקרב מעצים את החרדות הכלכליות ושולח רבים למצב שבו כבר המילים נעלמות ולא נותרת אלא שתיקה רועמת. אנחנו נחזור לדבר עוד חודש וחצי, אחרי הנסיגה, ואז רבים מאיתנו כבר יגידו מילים אחרות.   

השינוי הגדול של השבוע הוא חזרתו של שבתאי להילוך ישיר ביום שלישי. באותו זמן הוא נמצא בריבוע מדויק למאדים בנסיגה בטלה. זוהי זווית של פעולה, שבד"כ מראה על מאבקי כוח. השאלה היא בין מי למי. הסברה שלי הוא שכנראה שלא רק אצלנו, אלא בעוד מקומות בעולם המשטרות והמחוקקים דנים בשאלות של איזה כוח כן או לא מותר להפעיל, על מי ומתי.

ורוב השבוע השמש מבודדת במזל מאזניים, מה שמדגיש את הנושא של דיונים בלתי פוסקים בנוגע למה חוקי, מה לא, מי קובע ושאלה חדשה שמצטרפת השבוע – מה ריאלי.

צדק בגדי בהילוך ישיר ובקצב עולה מתחיל להתכונן עם המפגש האחרון שלו עם פלוטו. צדק מייצג את כל מה שקשור להתרחבות וצמיחה: מצד אחד השכלה ואמונה, מצד שני כלכלה ומסחר, מצד שלישי חו"ל וספורט. מצד רביעי: אגו גדול שמצטלם טוב, מאמין שהוא כל יכול ומצליח לשכנע אחרים לעקוב אחריו. כל אלו נפגעו במיוחד בשנה האחרונה. כשצדק נמצא בגדי, מקום שלא נוח לו להיות בו. המפגש עם פלוטו שקורה כל 13 שנים מייצג טרנספורמציה והנושאים האלו עוד יחוו טלטלה אחרונה באמצע נובמבר.

השילוב של צדק ושבתאי בהילוך ישיר מעיר רבים שעד עכשיו ישבו וחיכו שדברים יסתדרו מעצמם. ההתעוררות שתקרה לאיטה לאורך החודש הקרוב לא תייצר כנראה גל מחאה אחד, אלא תוסיף עוד ועוד ועוד תנועות שונות, ואלו יובילו לכמה כיוונים שכרגע עוד אנחנו לא מסוגלים לחשוב עליהם, אבל הם יראו טבעיים מאוד עוד חודש וחצי בערך.

עוד השבוע ונוס במזל אריה בזווית הרמונית למאדים עוזרת למערכות יחסים זוגיות למצוא את המקום של הביחד, של התמיכה היא בו והוא בה ומזכירה לרבים את מה שחשוב – האהבה שיש לנו להעניק.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע לא פשוט עם תחושה שהמגבלות קשות, ועדיין רובכם מצליחים למצוא את המקום שבו אתם מושיטים יד למי שאתם אוהבים וממשיכים בשבילם.  

מזל שור: שבוע שבו אתם אלו שלוקחים את התפקיד של המעודדים, אלו שאומרים את מילות התקווה ומנסים לשמור על רוח החג בכל מצב.  

מזל תאומים: שבוע שבו אתם מתכנסים בעצמכם, נשטפים בזכרונות, מדברים פחות, וצוללים פנימה לתוך עצמכם.  

מזל סרטן: שבוע שבו אתם משתדלים לשמור על אווירת חגים, מתמלאים באמונה ושולחים אהבה לכל מי שאתם אוהבים, מזכירים להם שאתם שם בשבילם.

מזל אריה: שבוע שבו אתם מקדישים את רובכם לתוך הזוגיות שלכם, או נזכרים באלו שהיו ומקווים לאלו שיהיו. תחושה שאכן פחות זקוקים להמולה מסביב.   

מזל בתולה: שבוע שבו אתם עסוקים בחישובים. גם זוגיים, גם כלכליים, ובעיקר מול עצמכם. אתם נהיים קצת סנטימנטליים, אבל בעיקר, לא בא לכם לדבר.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם משתדלים למצוא את המקום השמח בתוככם ולהקרין אותו על הסביבה שלכם.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה תהיו פחות מושפעים ממה שאחרים חושבים עליכם, ותעיזו לצאת לדרכים חדשות.

מזל עקרב: שבוע לא פשוט עם השפעות אנרגטיות שונות שמבלבלות אתכם ומשאירות אתכם ללא מילים, ועדיין, זה שבוע שבו חשוב שכן תגידו את מה שיש לכם, ותורידו את המשא מהלב.

מזל קשת: שבוע שבו כל שנותר לכם הוא האמונה שלכם. אתם חסרי סבלנות, מחכים למשהו ולא יודעים למה. זה שבוע שבו כדאי לכם לעשות יותר ספורט מהרגיל כדי להזיז את האנרגיה שחייבת לצאת איכשהו.

מזל גדי: שבוע שבו אתם מתמלאים מחדש בכוחות. חלק מכם יעיזו להגיד ולעשות דברים שלא העלתם בדעתכם שיכולים לצאת מכם.

מזל דלי: שבוע שבו אלו מכם שעד עכשיו ישבו בצד מתחילים להתעורר, מבינים שיש לכם כוח לשנות ומוכנים להפעיל רצון נחוש כדי להתחיל את השינוי.

מזל דגים: שבוע שבו אתם מלאים ברצון לעשות משהו ואכן כדאי ומומלץ למצוא לעצמכם פרוייקט לעסוק בו ולהשקיע בו את כל האנרגיה שפתאום יש לכם.

 מאחלת לכולנו צום קל, חתימה טובה, שבוע טוב ומועדים לשמחה.

ייעוץ אישי עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.