השנה החדשה מתחילה עם מולד הירח במזל בתולה בזווית הרמונית לאוראנוס, מה שנותן אווירה של התקדמות, ושל לשים מאחור את מה שהיה ולקחת איתנו את כל הטוב שכן קיבלנו בשנה האחרונה, בעיקר בכל מה שקשור ללסמוך על עצמנו. בזמן מולד הירח גם יש חיבור הרמוני בין ונוס ליופיטר, שמביא איתו תחושה של שפע, של פתיחות, ואפילו קצת הגזמה בכל ההנאות הקטנות והגדולות.

את התחזית השנתית המלאה פרסמתי באתר, והנה סיכום קצר: הנושאים הבוערים של השנה הקרובה יהיו: כלכלה, מזג האוויר המשוגע ובריאות הנפש. במישור הפוליטי לא צפויים שינויים גדולים, עד לאזור האביב-קיץ, שאז תהיה התערבות בינלאומית ודרישה להסדרה חדשה. ועדיין, השינויים הגדולים ביותר יגיעו מהמישור הכלכלי עם שוק עבודה משתנה, ושימוש במשוואות חדשות לחישוב מיסים ופנסיות. סה"כ זו שנה עם אווירה שנותנת הרבה מקום ליוזמות אישיות, ליכולות אישיות ואנרגיה שתומכת במעבר של האחריות וההחלטות היומיומית משלטון מרכזי לשלטון מקומי, והמשך העבודה מהבית – הפעם מבחירה של העובדים.

ולשבוע הקרוב: שבוע שבו יש כמה וכמה זוויות הרמוניות, כך שהאווירה העיקרית היא כזו של זרימה, פתיחות, אופטימיות, תקווה ואווירה קלילה יחסית לשנתיים האחרונות.

הזווית היחידה שיכולה קצת לשנות את האווירה הזו היא זווית מרובעת בין ונוס לפלוטו בערב החג, שיכולה להוסיף מתח למערכות יחסים שגם ככה נמצאות במשבר עם הלחץ שחגים מביאים איתם. מאחר שגם ונוס וגם פלוטו נמצאים בזוויות הרמוניות לפלנטות אחרות, רוב הסיכויים שתמצא הדרך להתגבר על המשקעים, וגם מי שמרגיש שקשה לו, יצליח למצוא את המקום שבו הוא יכול להשתתף ולהצטרף לאווירה החגיגית.

סה"כ שבוע עם אווירה שמאוד מתאימה לכמה ימי חופש, אווירה שתומכת במפגשים המשפחתיים והחברתיים, עם הרבה צחוק ודיבורים, וקצת הגזמה באוכל, שתייה ושאר ההנאות.

תחזית אסטרולוגית שבועית לכל המזלות

מזל טלה: שבוע שבו תתאוששו משבוע שעבר, ותמצאו מחדש את הנחישות ואת כוח הרצון שלכם. שבוע שבו גם בחופש תגלו שאתם עושים המון.

מזל שור: שבוע שבו יהי לכם מאוד קל להיסחף ולהגזים, בעיקר באוכל ושתייה, גם ברכילות אבל גם בשאר הדברים שאתם נהנים מהם. שבוע נהדר למפגשים חברתיים ולמערכות יחסים.

מזל תאומים: שבוע שבו אתם פוגשים ומתחברים מחדש לכל מי שקרוב אליכם. מתחת לפני השטח יש תסכול על זה שהפרוייקטים שלכם מתקדמים לאט יותר ממה שתכננתם.

מזל סרטן: בתחילת השבוע לקראת ערב החג אתם עייפים מיותר מדי הכנות ותחושה שהכל נופל עליכם. באמצע החג אתם מתאוששים ונהנים מהמפגשים המשפחתיים ולקראת הסופ"ש מרגישים כובד רגשי בלתי מוסבר.

מזל אריה: שבוע שבו האווירה המובילה היא כזו שמוציאה מכם את הצד הפרקטי. אתם עסוקים מאוד בלארח על שלל ההתארגנויות והסידורים הכרוכים בזה. בין לבין, אתם בעיקר עסוקים בצעדים הבאים שלכם.

מזל בתולה: מולד הירח במזל שלכם מביא איתו אווירה של חשבון נפש שקשה לכם להסביר. התחושה המובילה היא של חוסר סבלנות לכל מה שנראה לכם שמגביל אתכם. בין לבין, אתם נהנים מהפגישות המחודשות עם אנשים שלא ראיתם הרבה זמן.

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שבה אתם מצליחים לעשות את ההתחלות החדשות הנדרשות מכם, ורמז קטן – ההתקדמות בקריירה תהיה קשורה ליכולת שלכם לשחק בתוך הפוליטיקה העסקית.

מזל מאזניים: שבוע שבו היכולת התקשורתית שלכם בשיאה, ואתם סה"כ נהנים מהמפגשים המשפחתיים והחברתיים. שבוע שמרגיש שהמזל הולך אתכם.

מזל עקרב: שבוע קל הרבה יותר משבוע שעבר, שני השליטים שלכם מרס ופלוטו בזווית הרמונית ואתם בתחושה של יותר שולם עם עצמכם ואופטימיות לשנה החדשה.

מזל קשת: שבוע שבו רובכם נהנים מהחופש, עם תחושה שהזרימה שלכם קלה קצת יותר. שבוע שבו התחושה שיש לכם מזל מתחילה לחזור, ויחד איתה אולי גם כמה התרחשויות ממוזלות.

מזל גדי: שבוע שבו החופש מגיע בדיוק כשאתם צריכים אותו, והאווירה של החג פוגשת אתכם מוכנים להצטרף, עם הרבה חוש הומור.

מזל דלי: הכובד האנרגטי עדיין יושב עליכם חזק, אבל השבוע אתם מצליחים לנצל את כל האנרגיה הזו לטובתכם. שבוע עם הרבה תכנונים לעתיד.

מזל דגים: שבוע שמתחיל עם עייפות מכל הסידורים לקראת החג, אבל תוך כדי, אתם מתאוששים ומרגישים יותר קלילים ושמחים מהזמן האחרון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.