שבוע מעניין עם תזוזות אנרגטיות שיכולות להפוך את הכיוון אצל רבים מאיתנו. השבוע מגיעה הזווית המרובעת הראשונה בין שבתאי בדלי לאוראנוס בשור. שבתאי מייצג את הסדר המוכר, את החוקים ואת כל מה שמשאיר אותנו בתלם. אוראנוס מייצג את החלק בתוכנו שמורד, שרוצה משהו חדש ואחר, ולא מוכן לשתף פעולה למען הנוחות. השבוע הם נפגשים בזווית של מאבק בפעם הראשונה לשנה הקרובה, ויש סיכוי לעוד זעזוע למבנים החברתיים המוכרים. הפעם הסיכוי גבוה במיוחד לשינויים שקשורים לכלכלה, לבורסות, לטכנולוגיה ולשאלה מה הוא הערך האמיתי של מניות ושאר ניירות ערך.

ביום שני מתחיל מחזור מרקורי חדש כשמרקורי בנסיגה צמוד לשמש והופך לכוכב בוקר. יום שבו יש סיכוי גבוה להתחלות חדשות אצל כולנו. מדובר בהתחלות שמגיעות אלינו כי אין ברירה אחרת, ולאו דווקא מבחירה מודעת שלנו.

בהמשך השבוע מרקורי פוגש את מרס בזווית מרובעת. זו אנרגיה שבה אפשר להגיע להתלהמות מילולית מהר מאוד ולהצטער על זה אחר כך. באותה מידה אפשר עם אותה האנרגיה למצוא מילים חדשות ודרכים חדשות לתקשורת.

מולד הירח של יום חמישי מביא איתו התחלה של אופטימיות וכיוון של חיים פתוחים יותר. מולד הירח הזה גם מביא איתו פתיחה של הלב. באותו יום ונוס ויופיטר נפגשים וזו אנרגיה שבה הלב נפתח, מאפשר חיבור מחודש במערכות יחסים וההתחלות החדשות יכולות לקבל תנופה חיובית.

סה"כ שבוע שבו האנרגיה של העידן החדש מתחילה להיות מורגשת. שבוע שמביא איתו יותר אומץ והעזה אצל יחידים שמעיזים להגיד את מה שהם באמת חושבים, מאמינים ורוצים. שבוע שבו מבינים שאפשר לבחור קצת אחרת, ואפשר לעשות דברים קצת אחרת. והשבוע נדרש אומץ באחד המקומות הכי חשובים: האומץ לפתוח את הלב, להקשיב ללב וללכת עם ההצעות של הלב.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

 

מזל טלה: שבוע שבו אתם מנסים להתחיל מחדש, אבל מגלים שעדיין יש קצת משקעים. במהלך השבוע שווה לכם לנסות לאמץ דרכי תקשורת חדשות עם הקרובים לכם.  

מזל שור: שבוע שמצד אחד מאתגר אתכם עם שינויים בלתי צפויים. הפעם יש סיכוי שרובכם תברכו על השינויים האלה ותעריכו את הכיוון החדש שמגיע.

מזל תאומים: שבוע של התחלות חדשות ואצל רבים מכם יש תחושה שהייתם מעדיפים לדחות קצת או להתחיל משהו אחר. בינתיים, שווה לכם לשתף פעולה ולראות איך אתם מוצאים את הכוחות שלכם עם האתגרים החדשים.  

מזל סרטן: שבוע שבו אתם סוף סוף מצליחים להתחבר מלב אל לב, האמונה שלכם חוזרת והתחושה היא שקצת קל יותר קל לכם לנשום.     

מזל אריה: שבוע שבו נראה שכל דבר קטן לוקח לכם המון זמן, ושהתנופה החדשה קצת מדלגת מעליכם. בינתיים, שבוע שבו אפשר עדיין להנות מהחופש והשקט היחסיים שעוד מעט חולפים.

מזל בתולה: תחילת מחזור מרקורי מביאה אליכם הזדמנויות חדשות. אצל רבים מכם מדובר במשהו שפעם רציתם ועכשיו הוא פתאום מגיע, אחרי שכבר ויתרתם.

מזל מאזניים: אחד השבועות היותר אופטימיים בתקופה האחרונה. רבים מכם מצליחים לחדש ולרפא מערכות יחסים ויותר מזה, מתמלאים בתקווה ובאמונה.

מזל עקרב: שבוע שבו אתם מגלים שאתם נאלצים להתמודד עם כמה נושאים שחמקתם מהם בשנה האחרונה. נסו למצוא מילים חדשות ודרכי תקשורת אחרות כדי להגיע לתוצאה שונה.

מזל קשת: שבוע שבו אתם נזכרים שיש בעולם אהבה, מתחברים אל הלב שלכם ואל האמונה הפנימית שלכם ומשם כבר קל לכם הרבה יותר לכוון למה שמתאים לכם.  

מזל גדי: שבוע שבו רבים מכם יגלו עד כמה יש לכם אומץ, ויש לכם תעוזה לבחור אחרת. אתם מבינים שאתם יכולים ללכת בדרך שמתאימה למי שאתם עכשיו במקום להמשיך בדרך של מי שהייתם לפני כמה שנים.   

מזל דלי: מולד הירח במזל שלכם מביא איתו לא מעט הזדמנויות והשאלה העיקרית שמעניינת אתכם השבוע היא לדעת במה לבחור, ומה נכון יותר. התשובה היא כמובן, מה שהלב אומר.  

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה של פריצות דרך אישיות ומקצועיות, מערכות יחסים חדשות והרבה אתגרים שאתם שמחים לקראתם.

מזל דגים: שבוע שבו הלב שלכם מקבל את הקדימות ואת המקום הראשון. מערכות יחסים כאילו מסתדרות מעצמן, ואתם מקבלים תנופה של אמונה  שממנה מתחילים מחדש בקלות.

מאחלת לכולנו שבוע טוב עם לב פתוח ואוהב.

קורס אסטרולוגיה למתחילים
נפתח ב-10.1.21
נפגשים בזום ולומדים יחד און ליין.
מוזמנים להרשם למקומות אחרונים.

ניתוח מפות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.