נוגה (ונוס) הידועה ככוכב האהבה בתודעה הכללית, היא המיטיבה הקטנה במפת הלידה. המקום בו אנחנו לומדים לאהוב, לומדים להתנהל מול אנשים אחרים, מול התרבות בה אנחנו חיים וחלק חשוב נוסף של ונוס, שבו אנחנו לומדים התנהלות כלכלית נכונה.

 ונוס במפת לידההמילה לומדים נכונה מאוד בהקשר של ונוס מאחר וזהו המקום במפת הלידה, או בחיים עצמם בו הכי קל להשתנות ולשנות. הדחף לשנות את עצמנו, את ההתנהגות שלנו ואת ההתנהלות שלנו מגיע בד"כ מאהבה או מכסף. כל מי שקורא עכשיו את המאמר הזה מוזמן/נת לעצור עכשיו ולהיזכר איך השתניתם בעקבות אהבה, איך אתם לומדים התנהלות אחראית שקשורה להשקעה של זמן וממון שאמורים להניב לכם נכסים לאורך זמן. ונוס מראה לכולם גם את הדחף הראשוני למערכות יחסים, מה אוהבים ומה לא, ובאותה המידה היא יכולה בקלות יותר מכל פלנטה אחרת להפוך להיות אחרת, כזו שמשתפת פעולה יותר בקלות, מחברת רגש עם שכל, מתנהגת בצורה הולמת למקום בו היא נמצאת ועוד.

 ונוס פועלת על פי כוח המשיכה יותר מכל פלנטה אחרת. נכון שגם הירח וגם השמש מושכים לתוך החיים אירועים, אבל אצל ונוס קל יותר לראות או להבין עד כמה יש לנו את היכולת לבחור מה אנחנו מושכים לתוך חיינו. הירח בעיקר מגיב, השמש בעיקר רוצה ודוחפת. מרקורי מפרש מצד אחד ומדבר אותנו מצד שני בזמן שונוס בעיקר מושכת אלינו את הסיטואציות, את החפצים, ואת האנשים איתם אנחנו בוחרים להיות.

 ונוס הטהורה זו שלא משוייכת לאף מזל בעצם אוהבת את החיים הטובים, את האנשים שאוהבים שישהו בסביבה, אוהבת שיש דברים יפים, מוזיקה טובה, אוכל טעים. אוהבת הרמוניה על כל גווניה וצורותיה.

 ונוס היא שליטת שור ושליטת מאזניים. כשליטת שור היא ממונה על משיכה של כל מה שיאפשר לנו חיים נוחים (בקיצור כסף ונכסים), כשליטת מאזניים היא מייצגת את ונוס הורוסקופהחיפוש והדחף להרמוניה עם אנשים אחרים ועם הסביבה (אהבה ונישואין). ונוס בשני המקרים מאפשרת הרבה בחירה. בחירה עם מי אני רוצה להיות (זוגיות בימינו אלה היא בחירה יותר מאשר ציווי משפחתי או תרבותי), בחירה בדברים שאותם אני רוצה שיהיו לי. ונוס מאפשרת למידה, הסקת מסקנות ובחירה מודעת יותר ככל שמכירים אותה ונותנים לונוס האישית מקום רב יותר בחיים.

 ונוס מכונה המיטיב הקטן (כשיופיטר הוא המיטיב הגדול) ואכן כאשר היא ממוקמת היטב במפת לידה האדם מושך אליו סיטואציות נעימות יותר גם במערכות יחסים, וגם מצליח כלכלית בקלות רבה יותר. ואיך זה קורה? פשוט. ונוס עושה אנשים יפים יותר וכידוע לכולנו לאנשים יפים קל יותר לקבל התייחסות, יש להם יותר בחירה בין בני זוג וכו'. ונוס בקרינות טובות גם מראה על אדם תרבותי שיודע איך מתנהגים נכון חברתית בכל סיטואציה בה נמצאים, איך מתלבשים נכון ומה כן או לא אומרים. בכלל ונוס היא זו שמספרת לנו עד כמה אנשים מסוגלים או טובים לקריאה של סיטואציות חברתיות. אדם שיודע לדבר נכון ובזמן יכול להגיע רחוק יותר בכל משלח יד שבו יבחר. ונוס חזקה מאוד במפה מראה כמעט תמיד על כשרונות אומנותיים: עיצוב, אופנה, מוזיקה, אומנות מכל הסוגים, ועוד. במקרים מסויימים ונוס כשליטת מאזניים מראה על עורכי הדין והמשפטנים אלו שמבינים את החוק ויודעים איך לפעול בתוכו.

 ונוס נמצאת קרובה לשמש במרחק של עד שני מזלות ממנה בכל רגע נתון.

  ונוס (נוגה) בהורוסקופ במזלות:

ונוס בטלה:

ונוס בטלהונוס בטלה היא קצת פחות ונוס רגילה. ונוס היא זו שמקשיבה לאחרים וכאשר היא בטלה אין לה ממש סבלנות לזה. ונוס בטלה גם מהירה מדי. מתלהבת מאוד מהר, מתאהבת מאוד מהר ורק אחר כך מתחילות המחשבות על האם יש פה מקום לזוגיות או שההתלהבות חולפת לה פתאום מעצמה. כשזה מגיע לנושאים כלכליים גם העניין של המהירות נמצא בעוכריהם. מתפתים מהר לכל מיני תוכניות שווא של התעשרות מהירה, מבזבזים בלי לחשוב פעמיים ואחר כך מצטערים.

 יופי: אנשים בעלי מראה ספורטיבי, מקרינים הרבה אנרגיה וגם מיניות למרות שלא תמיד מודעים לכך, הטיפוסים הג'ינג'יים.

ערכים: מאוד תלוי בשאר המפה אם יש או אין איזון לונוס בטלה. לבדה היא מאמינה בעצמה, מאמינה באהבה, מאמינה לאנשים (תמימה יותר מדי).

זוגיות: מתחילים מהר מאוד, קופצים ראש פנימה ורק אח"כ עושים חושבים אם זה בכלל מתאים. נשים נמשכות לגברים אסרטיביים.

תרבות: בגיל צעיר מאוד קשה להם כי הם לא ממש מקשיבים לאף אחד, משסעים את האחר בדיבור, לא מעניין אותם שיוויון או הרמוניה אלא רק יותר התנצחויות, אקשן, להישאר בצד המאוהב כל הזמן בלי רגעי השקט והשלווה שבין לבין.

איך לדעת אם הם אוהבים: הם יגידו לך. כל זה משתנה עם הזמן.

מה לומדים: עם השנים רובם לומדים איך להקשיב לאחרים, איך להתלבש נכון יותר, איך לעמוד מול קהל (ואז מצטיינים בזה) ומבינים את הערך של שיתוף פעולה כדי לקדם מטרות אישיות.

 

ונוס בשור:

ונוס בשורונוס שליטת שור ומאפשרת לאנשים אלו יכולות אומנותיות יוצאות מן הכלל. אלו גם אנשים שיש להם חוש טוב מאוד לכסף. הם אלו שיודעים איפה להשקיע בזול ומה יעלה בערכו עם הזמן ומה אולי נראה נוצץ אבל הוא לא זהב. אלו אנשים נאמנים מאוד, לא אוהבים שינויים באהבה ואם זה היה תלוי בהם הם היו מתחתנים פעם אחת וזהו. החלק של ונוס כמשכינת הרמוניה ואיזון בין אנשים קצת פחות חשוב להם. הם מודעים מאוד לעצמם, לצרכים שלהם ואיך למלא אותם היטב, כשזה מגיע למצב שבו צריך להתפשר קצת קשה להם. לא אוהבים כל כך להתייעץ או בכלל לשתף על מה שעובר עליהם.

 

יופי: אנשים יפים בד"כ. נכון שזה לא אידיאל היופי הנוכחי אלא כזה שהיה פעם (נשים עם קימורים שופעים).

ערכים: הכסף וההשקעה בנכסים מניבים הוא הערך העליון.

זוגיות: ונוס בשור לבדה מעדיפה מערכת יחסים אחת ארוכה שנבנית לאט עם הזמן. כאשר ונוס בזוויות חיוביות היא מראה על נישואין לאדם שיודע לבנות את עצמו ולהגיע רחוק כלכלית. הם מראים את האהבה שלהם במעשים לא בדיבורים. ונוס בשור מסוגלים להרבה מאוד מין וזה דבר שחשוב להם מאוד בחיים. לא תמיד זה מחייב שיש גם אהבה. הם מאוד רכושניים מה ששייך להם שייך להם והם גם לא סולחים על בגידה. יש קנאה עזה בעיקר מהסיבה של הרכושנות.

תרבות: מאמינים מאוד בתרבות שבה יש מקומות שונים לגבר ולאישה (קצת שוביניסטיים במחשבה), למרות שכאשר החיים דוחפים אותם הגברים יכולים לעשות נהדר את כל המטלות של הנשים ולהיפך. מתלבשים נכון ובצורה שלא מושכת יותר מדי תשומת לב. שונאים דיבורים סתם, מעדיפים לדבר על נושאים פרקטיים מאשר על רגשות או תקוות או חלומות. איך לדעת אם הם אוהבים: הם יעשו משהו בשבילך.

מה לומדים: עם השנים הם מתרככים, יודעים לתת עצות טובות ונכונות. לומדים להנות קצת יותר מסיטואציות חברתיות (מסעדות, הצגות טובות, יודעים איפה יש איכות ואיך להנות ממנה).

 

 

ונוס בתאומים

ונוס בתאומיםונוס בתאומים היא גם ונוס יחסית מהירה מדי בשביל עצמה. ונוס לבדה מדברת על איזון מול אחד או אחת, אבל בתאומים תמיד יש עוד. תמיד יש עוד חברים בסביבה, או אחים או אנשים מהעבודה או שכנים או קצת מכולם ביחד. אלו אנשים שמאוד אוהבים לדבר, אבל גם מסוגלים להקשיב. מעריכים מאוד אינטליגנציה והשכלה ויעשו הרבה כדי לקבל השכלה גבוהה, וימשיכו ללמוד לתמיד. אלו אנשים שמאוד קשה להם להתחייב, והרבה פעמים יעשו זאת כאשר מישהו מהסביבה הקרובה ילחץ עליהם ויגיד להם שזאת האחת או זה האחד. גם אז הם ימשיכו לרצות מרחב לחברים שלהם ולתחומי העניין שלהם. בנושאים כלכליים מאוד תלוי איפה נמצאת השמש, בגדול הם מסוגלים ללמוד את הדרך הנכונה להתנהלות טובה כלכלית.

 

יופי: בעיני עצמם השכל והחשיבה חשובים יותר מיופי, אז הם לא ממש משקיעים, אלא אם חייבים.

ערכים: חשובה להם חברות, חשוב להם השכלה, ושכולם יקבלו הזדמנות שווה ללמוד, חשוב להם שלא ישימו עליהם כבלים חזקים מדי של מסורת קדומה, או מערכת יחסים תובענית.

זוגיות: הם לא יתחברו לבני זוג שדורשים מהם כל הזמן דיווח או שיש להם קצת קנאה ורכושניות. חשוב שבני הזוג יסתדרו טוב עם שאר החברים, שכנים, אחים וכו'. דורשים מבני הזוג שיהיו משכילים ושימשיכו ללמוד.

תרבות: אוהבים מאוד תרבות, ברוב המקרים יודעים לדבר נהדר. יש להם תזמון טוב, מדברים לעניין ודברי טעם. מעריכים מאוד כל מה שקשור באומנות, אבל הם עצמם לא בעלי כשרון של ממש.

איך לדעת אם הם אוהבים: יביאו אותך לפגוש את החברים שלהם, האחים והאחיות, הקולגות, השכנים

מה לומדים: עם השנים הם לומדים לתת יותר מקום לרגש ושלא חייבים לדבר אותו, אלא גם לתת לו פשוט להיות.

 

 

ונוס בסרטן

ונוס בסרטןונוס במזל המים הזה מאבדת קצת מהאובייקטיביות שלה. אלו אנשים שאוהבים לאהוב, או יותר נכון להרגיש את כל הרגשות שקשורים לאהבה. הם קשורים בעבותות לבית ולמשפחה ומעריכים את ערכי המשפחה כערך עליון. יש להם את אידיאל האמא הטובה גם יש לו אחיזה במציאות וגם אם לא. אלו אנשים שאוהבים להיות בסיבה בטוחה ומוגנת וימשכו לבני זוג שישתלבו עם המשפחה המורחבת שלהם. הם לא אוהבים למרוד, יש להם מחסור קל עד בינוני בטעם טוב או בתרבות גבוהה פשוט כי זה לא מעניין אותם. בנושאים כלכליים הם לומדים להשתפר עם השנים (קשה להם להגיד לא או למנוע מעצמם ומילדיהם משהו שהם רוצים).

 

יופי: אנשים שנשפכים קצת לצדדים. בהרבה מקרים לא משקיעים במראה החיצוני, במיוחד אחרי שהפכו להיות הורים.

ערכים: ערכי הבית והמשפחה, פטריוטיות גבוהה ושמירה על המסורת.

זוגיות: הם מתקרבים לאחרים מהר מאוד, מיד מספרים את כל מה שהם מרגישים או לא מרגישים. בתור ילדים קצת קשה להם להשתלב במקומות חדשים  והם זקוקים לתמיכה ואהדה רבים. הם אוהבים לתת המון ובאותה המידה הם גם אוהבים לקבל המון. יש קנאה ויש רכושנות ויש ציפייה לקרבה גדולה שלפעמים לוקח לאחרים יותר זמן לפתח אותה.

תרבות: בואו נעבור הלאה. ועכשיו ברצינות, זה לא בא להם טבעי אבל הם מסוגלים ללמוד עם הזמן איך לדבר ומתי לדבר והכי חשוב על מה לדבר. נושאים של תרבות גבוהה פשוט לא מושכים אותם או מעניינים אותם.

איך לדעת אם הם אוהבים: כשהם נשפכים מרוב רגש עד שהם לא מסוגלים בכלל לדבר.

מה לומדים: עם השנים הם לומדים להיות גם בני זוג ולא רק אמא ואבא. לומדים להתבגר ולהתנהל נכון מול כל סיטואציה באשר היא בלי לפחד ובלי שמישהו יעזור להם.

 

ונוס באריה:

ונוס באריהונוס באריה מייצגת את אלו שיודעים איך לחיות טוב, שמעריצים את החיים הטובים, אלו שאכן מאמינים ומנסים לחיות את החיים כאילו הם סרט הוליוודי. הם אוהבים להיות רומנטיים, אוהבים לפנק ולהתפנק. אוהבים גם לדבר ויש להם כשרון דרמטי, פחות אוהבים להקשיב. בצעירותם יש להם ציפייה שיהיה להם מזל באהבה ובכסף ועם השנים הם לומדים שלמזל צריך לעזור עם הרבה השקעה ועבודה, אלו מהם שמשקיעים מרוויחים בד"כ גם אהבה מיוחדת וגם הצלחה כלכלית. אלו שלא, מתלוננים ומספרים על כל ההזדמנויות שהיו להם ואבדו.

 

יופי: הם אלו שמשקיעים המון במראה החיצוני וכך לא משנה מה הנתונים המקוריים, ההשקעה תהפוך אותם ליפים ומושכים.

ערכים: ערכי ההנאה, החיים הטובים, חשוב להם לעשות רושם או להיות בסביבה שיש בה הרבה נוצץ.

זוגיות: הם מאוד אוהבים להתאהב, וקשה להם מאוד לקחת את מערכת היחסים לשלב הבא של המחויבות, של השגרה המעייפת. הם יתחתנו כדי לעשות ילדים ויהיו הורים נהדרים. חשוב להכניס לזוגיות איתם ריגושים והתנסויות על בסיס קבוע.

תרבות: יש והרבה מזה.

איך לדעת אם הם אוהבים: הם יפנקו ויקנו משהו יקר.

מה לומדים: עם השנים הם לומדים לעזור לאחרים להרגיש טוב עם עצמם, לתמוך גם כשקשה ואפילו לעשות קצת עבודה שחורה.

 

ונוס בבתולה:

 ונוס בבתולהונוס מייצגת שכל ישר וחשיבה מחוברים לרגש, כשזה מגיע לבתולה הרגש קצת נשכח ונשארנו רק עם הרבה הגיון ושאיפה לשלמות שאף בן אדם לא יעמוד בה. הם לא מתכוונים להיות ביקורתיים זה פשוט יוצא להם ככה, הם לא מתכוונים לטחון לעייפה, לתכנן ולשלוט בכל פרט, הם פשוט לא סומכים על אחרים שיעשו את זה. יש חוש טכני נהדר ויכולת להפעיל חפצים לתועלת האדם. לפעמים נראה שהם מסתדרים עם חפצים דוממים טוב יותר מאשר עם בני אדם. הרבה מהם מוצאים את עצמם מטפלים בבני זוג או בנות זוג. הם מתלבטים המון לפני שהם בוחרים בבני הזוג שלהם עם הרבה מחשבות על יתרונות וחסרונות ורשימות מסוגים שונים ומשונים. הם חסכניים (יש המאשימים אותם בקמצנות) ובד"כ מבססים להם בטחון כלכלי שנבנה לאט מאוד.

 

יופי: בעבודה ובהשקעה מגיעים לתוצאות טובות. תמיד יש מקום לשיפור של הנתונים הטבעיים. המצחיק הוא שהם נהדרים בלעשות אנשים אחרים יפים (הרבה קוסמטיקאיות וספרים עם ונוס בבתולה), אבל מסוגלים להזניח את עצמם.

ערכים: שיהיה פה סדר, שיהיה מתוקן, שאנשים ישעו את מה שהם מבטיחים. מה שהם רוצים ומה שיש בעולם לא מתחילים להתקרב.

זוגיות: לא פשוטות. יש להם הרבה ביקורת, אין להם את הערפל הרומנטי שעושה בני זוג מושכים ויפים, אלא הם ישר רואים את כל הפגמים ולכן מחליטים להימנע. כשהם מתחייבים הם מתחייבים באמת ולכן הרבה פעמים מהססים הרבה לפני.

תרבות: מאוד מאוד תרבותיים ולא מבינים למה שאר העולם הוא לא כזה.

איך לדעת אם הם אוהבים: הם יבואו אליך ויתקנו את מה שדרוש תיקון.

מה לומדים: עם השנים הם מתרככים מאוד, מבינים שאין לצפות לשלמות ומסוגלים יותר בקלות לקבל פגמים. לומדים לאהוב עם רגש ואפילו להנות מהחיים.

מעוניינים להעמיק את הידע? הרשמו לקורס האסטרולוגיה

ונוס במאזניים:

ונוס במאזנייםונוס במאזניים היא הונוס שכולנו לומדים עליה, כמהים לה ורוצים שיהיה לנו ממנה. שואפים למערכות יחסים מאוזנות, הסטייל נשפך מהם והם בד"כ יפים. מדברים לעניין, מ ק ש י ב י ם, יודעים לגשר, יודעים לראות את שני הצדדים ומסוגלים להגיע לאהבה נהדרת שמחברת גם שכל וגם רגש. יש לרבים מהם כשרון אומנותי, חלקם עושים בו שימוש וחלקם רק משפיעים על הסביבה שבה הם נמצאים והופכים אותה ליפה יותר. חשוב להם מאוד שהסביבה בה הם נמצאים תהיה נעימה לעין, חשוב להם גם שתהיה הרמוניה בין אנשים. הזוגיות שלהם מאוד חשובה להם, הם מתעסקים המון בלהיות זוג, הרבה מהם מגדירים את עצמם על פי הזוגיות שיש להם. הם יודעים גם לאזן את ההוצאות וההכנסות לעצמם ולאחרים.

 

יופי: בד"כ אנשים יפים, יודעים להתלבש הכי טוב מכולם. היופי חשוב להם מאוד ולא יכולים להיות בסביבה לא הרמונית.

ערכים: שאיפה להרמוניה ולאיזון. שאיפה שחוק יהיה באמת חוק ושיהיה צדק ושיוויון בין בני אדם.

זוגיות: יכולים ללמד אחרים איך להיות שם בשביל מי שאיתם, איך להקשיב, איך ליצור קשרים ואיך להמשיך לשמור על הקשרים הללו למרות משברים.

תרבות: הם המציאו את התרבות וממשיכים להיות אלו שקובעים את הטרנדים.

איך לדעת אם הם אוהבים: הם יגידו לך, יתקשרו הרבה, ישתפו עוד יותר הרבה.

מה לומדים: חלקם לומדים לחשוב גם על עצמם. לומדים שאולי יש שאיפה לצדק והרמוניה אבל שזה קצת קשה לאחרים להגיע לשם.

 

ונוס בעקרב:

ונוס בעקרבונוס בעקרב היא ונוס שמרגישה שאין לה בחירה. במזלות האחרים מתלבטים בנוגע לבני זוג כן מתאים להם או לא מתאים להם, שיקולים בעד ונגד וכו'. אצל ונוס בעקרב יש תחושה קארמתית חזקה ביותר שהזוגיות היא משהו שנקבע מראש ולכן לא מרגישים שהם צריכים לחשוב עליה או להשקיע בה, זה פשוט קורה לבד. עדיין הם מאוד רוצים שליטה על הגורל הזה ולכן נמשכים למיסטיקה ולמסתורין. אצל חלקם יהיה אובדן בלתי צפוי, ובכל מקרה תהיה החרדה והחשש מפני אובדן. אנשים קנאים, רכושניים ואובססיביים לגבי מי שאיתם. אותו הדבר לגבי הרכוש שלהם. הם מקרינים סקס אפיל גם כשהם לא מודעים לזה. בצעירותם הם שומרים הכל לעצמם ועם השנים לומדים איך להיפתח. אהבה אצלם זה אהבה טוטאלית (גם כשנגמר, אז נגמר לגמרי). הראייה הקארמתית נמצאת גם בנושאים כלכליים. בקרינות טובות מקבלים ירושות, בזוויות אתגריות יכולים להפסיד הרבה.

 

יופי: המון סקס אפיל במראה שלהם. אוהבים להתלבש בשכבות שמסתירות קצת בצד אחד ומגלות קצת בצד אחר.

ערכים: מאמינים בקארמה.

זוגיות: טוטאליות. אין אצלם אמצע ואין סתם. או שנמצאים ביחד ואוהבים ואז זה עד הסוף, או כלום.

תרבות: לא בא להם בקלות. הם מרגישים קצת בצד בנושאים הללו ולומדים עם החיים איך להתנהל נכון במקומות שבהם הרגש הוא לא כל כך חזק. לומדים קצת להיפתח ולדבר על הא ודא ועדיין משהו בהם עמוק יותר, מחייב יותר ומסתיר תמיד את המחשבות האמיתיות.

איך לדעת אם הם אוהבים: אין לדעת. הזמן יגיד לכם והנתינה שלהם גם.

מה לומדים: שקארמה זה גם בטוב, שמחשבות אכן משפיעות על המציאות ולכן הם הופכים לחסידים של מחשבות חיוביות והרמוניות.

 

ונוס בקשת:

ונוס בקשתאנשים פתוחים מאוד. אומרים את כל מה שבא להם מתי שבא להם ואיך שבא להם ולא שמעו על טקט או על תזמון. אוהבים חופש יותר מהכל וגם ללמוד ולהתנסות בהרבה דברים. שונאים שמחייבים אותם לדבר על הרגשות שלהם או שאחרים נהיים רגשיים. כן מוכנים להתלהב מר ולקבל התלהבות של אחרים. יש אצלם מימד קל של הגזמה וראייה ורודה של החיים כך שלפעמים אין בינה לבין מי שאיתם כמעט כלום. מרגישים ברי מזל באהבה והרבה פעמים זה אכן כך. בנושאים כלכליים הם סומכים יותר מדי על המזל וכשזה לא הולך הם מדגישים שהתפתחות רוחנית מגיעה עם משברים כלכליים.

 

יופי: לא ממש מעניין אותם.  לא משקיעים כלום בלבוש, גם לא הרבה בטיפוח.

ערכים: יש המון ערכים מאוד גבוהים, ולא תמיד הם עצמם עומדים בהם. החופש והביטוי האישי מעל הכל.

זוגיות: מי שעובר את ההלם הראשוני של החוסר בטקט והישירות מקבל חברים אמיתיים לחיים. הם לא מסוגלים להסתיר כלום, זקוקים לחופש ולזמן עם עצמם. עם השנים לומדים לתת יותר תמיכה, ושיתוף בכל המטלות של החיים.

תרבות: קשה להם מאוד במקומות שבהם צריך להגיע בזמן, מעונבים ולדבר יפה.

איך לדעת אם הם אוהבים: אם הם נשארים בסביבה.

מה לומדים: לומדים שכדאי לשחק את המשחק החברתי ולו רק למען קידום מטרות אחרות או למען בני הזוג שלהם או הילדים שלהם, קצת מתעדנים.

 

ונוס בגדי:

ונוס בגדיונוס בגדי כשאר מזלות האדמה היא פרקטית מאוד. אלה אנשים מנומסים שמכבדים את ההורים ומבוגרים בכלל. אכפת להם שדברים יהיו מתוכננים במיוחד כל הנושא הכלכלי ולא משאירים מקום למזל. מאמינים בעבודה קשה גם במערכות יחסים. קל להם עם מבוגרים מהם ובמקומות שבהם היחסים ברורים, כמו בהיררכיה צבאית או של מקום עבודה. מחפשים קשר אחד יציב, נכון וטוב לחיים.

 

יופי: הרבה פעמים נראים כמבוגרים מגילם, ומתלבשים גם בצורה מעונבת. בגילאים המבוגרים יותר הם נראים מצוין.

ערכים: ערכי הבית, המשפחה, ערכי עבודה והתקדמות לפי הספר.

זוגיות: אין אצלם משחקים. אם ביחד אז ביחד, אם לא אז לא. מחויבות היא דבר חשוב אצלם.

תרבות: יש להם המון מזה. מעריכים נימוס, כבוד והתנהגות נאותה.

איך לדעת אם הם אוהבים: ידרשו חתונה.

מה לומדים: עם השנים הם לומדים להיפתח רגשית, לשתף קצת יותר ולתת לאחרים לשתף אותם.

 

ונוס בדלי

ונוס בדליאנשים שהחברות מאוד חשובה להם. מערכות יחסים מתפתחות רק לאחר חברות, וגם אז הם ממשיכים להיות פעילים חברתית ביחד. אין מקום לקנאה או לרכושנות כשנמצאים איתם, גם לא לכבלים. קשה להם לדבר על רגשות, מעדיפים לדבר אידיאולוגיה או על נושאים אחרים שמעניינים אותם. יש בהם משהו שרוצה לעשות דווקא לעולם ככלל, אבל פחות ביחסים זוגיים. עד כמה שהדלי הוא מרדן וידוע כמנותק, ונוס בדלי מסוגלים ליחסים ארוכים כל זמן שיש בהם עניין. הרבה סיפורים על משולשים או סוגים אחרים ושונים של מערכות יחסים שהחלק הכי מעניין בהם זה שהן נמשכות הרבה מאוד שנים.

 

יופי: לא מעניין אותם, אבל בד"כ יש. ישקיעו בלבוש אחר מהמקובל, חדשני ויוצא דופן.

ערכים: חברות מעל הכל, אידיאולוגיה ופעילות חברתית.

זוגיות: הם פתוחים לכל ההצעות שיש. הרבה פעמים נשארים חברים לפני, תוך כדי ואחרי.

תרבות: יש להם נימוס פנימי ומשהו מאוד מעודן שסובל בסביבה גסה והמונית. יודעים לדבר יפה ומצפים מאחרים לאותו הדבר.

איך לדעת אם הם אוהבים: הם מתעקשים לשתף אותך בכל הפעילויות שלהם.

מה לומדים: לומדים לחבר אידיאל למציאות, לומדים לצאת מהבועה ולהתנהל בכל סיטואציה גם אם היא מחייבת חיכוך עם מקומות שיש בהם גסות ולכלוך.

 

ונוס בדגים:

ונוס בדגיםונוס בדגים כמהים אל הנשגב, אוהבים לאהוב, אוהבים את האהבה הקדושה זו שמכילה, זו שללא תנאי, זו שקשה מאוד למצוא בעולם הזה. הם אוהבים להתאהב, אבל קשה להם מאוד לחיות את השגרה ליד אדם אחד, תמיד מוכנים לעזור ולתת מעצמם לאלו שהם לא מכירים גם אם זה על חשבון בני הזוג הקבועים. לכולם יש כשרון אומנותי, לרבים גם כשרון לטפל (אלטרנטיבי). הם רוצים מאוד לתמוך ולעזור לבני הזוג שלהם ובפועל הם נתמכים על ידיהם. יכולים להיות קורבן לנוכלים ומפתים כי הם מעדיפים לא לראות את הרע גם אם הוא מול העיניים.

 

יופי: יפים מאוד, עדינים, שובי לב. אם שומרים על חיים טהורים ורוחניים הופכים לחסרי גיל, אם לא, אז בגילאים מבוגרים הם מאבדים את הקסם.

ערכים: אהבה ללא תנאי, חיפוש אחר מה שטהור, קדוש ושאי אפשר להרוס בחיי היום יום.

זוגיות: לא קל למי שמתאהב בהם. יש רגעי קסם, יש רגעים שהם פשוט נעלמים או לתוך עצמם, או נעלמים בלי הסבר. אין לדעת מה יקרה מחר.

תרבות: אם הם מתאמצים הקסם שלהם יכול לעשות פלאים. ברגיל אין להם הרבה סבלנות למה שהם מגדירים העמדת פנים.

איך לדעת שהם אוהבים: כשהם נשארים, כשהם נותנים לך לסדר להם את החיים.

מה הם לומדים: הכמיהה תמיד נשארת, הם לומדים על מי אפשר ואי אפשר לסמוך ויותר מהכל, אחרים לומדים איך להעריך את היופי שיש בהם.

 

5 תגובות

  1. מעיין היי
    איזה יופי של וונוס. פשוט נפלא.
    יש לך יופי של אתר מאוד ידידותי ומזמין. הוספת הרבה מאז שראיתי 🙂
    אורה

  2. או לא מעיין, נדמה לי על סמך ניסיון חיים שזה לא מדוייק מה שכתבת כאן לגבי ונוס בבתולה. או שזה השפעות שבתאי ומרקור בבתולה שהופכים את האדם למריר עד כדי כך בגיל מבוגר שעל כל דבר הכי קטן יש לו מה להעיר… אבל סוס עבודה הוא נשאר…

    הוונוס שלי נמצאת בעקרב. ודי נכון רוב מה שכתבת שם כי יש עוד השפעות אחרות שבאות מכוכבים אחרים במזל זה כמו שבתאי ומרקור רק מה שחבל זה שלא כתבת על התבטאות או השתקפות הוונוס בבתים השונים זה היה יכול להיות מעניין מאוד. כי אמנם וונוס נמצאת אצלי במזל עקרב וגם שבתאי ומרקור אבל השניים האחרונים נמצאים בבית 8 וונוס בבית 9. וזה אומר משהו קצת שונה לגבי החיים שלי.

  3. היי מעיין. אני בן מזל תאומים, מה שאומר שבזמן שנולדתי השמש הייתה בתאומים. כתבת על ונוס בתאומים שהמצב הכלכלי תלוי במיקום השמש, ואצלי בנוסף לשמש גם ונוס בתאומים, אז איך ונוס אצלי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.