השבוע מתחיל עם כניסת השמש למזל בתולה ויחד עם מרקורי שנמצא שם, בפעם הראשונה מזה חודשים ארוכים ההגיון הפשוט מתחיל לקבל את המקום שלו. אחרי העלמות ארוכה לתוך פחד, אווירה של סגר וספינים על גבי ספינים. פתאום נמאס מכל אלו ויש דרישה לשקט תעשייתי וקצת שכל ישר. אתם לא תראו את זה בכותרות או במדיה, אתם תרגישו את זה אצלכם בחיים. הפתרונות הריאליים לא מגיעים מלמעלה הם מתפתחים מלמטה והשבוע כבר אי אפשר יהיה להתעלם מזה.

הזווית החשובה של השבוע היא הריבוע בין מאדים לשבתאי. שניהם במזלות יוזמים בהם הם שולטים, שניהם רק רוצים לפעול. שניהם בטוחים שהם צודקים, ושהדרך שלהם היא הנכונה לכולם, ושניהם לא מבינים למה מפריעים להם ודורשים מהם להתחשב בצד השני. שבתאי מקדש את המגבלות את ההסגרים, את המסכות ואת הצמצום. מאדים מקדש את הלעשות מה שבא לי, את הרעיון שכל אחד יחליט לעצמו ושכל אחד ייקח אחריות על עצמו. באסטרולוגיה העתיקה הם נחשבים למזיקים: שבתאי חונק ומגביל ומאדים מתפרץ ומפוצץ. אבל כשהם באים ביחד הרבה פעמים הם הופכים למיטיבים, במיוחד כששניהם נמצאים במזלות בהם הם שולטים כמו עכשיו. על רקע מזל בתולה הזווית הזו שיכולה להוביל לפיצוצים והסגרים משני הצדדים יכולה גם להראות על שני הצדדים שמבינים שאין ברירה אלא לשתף פעולה, גם אם זה רק כדי להרוויח זמן.

עוד השבוע, מרקורי במיטבו במזל בתולה. אתם רגילים לשמוע על מרקורי כשהוא בנסיגה ויש שיבושים. נראה לי שכדאי להציג אותו גם כשהוא פועל כהלכה, וזה השבוע אמור להיות שבוע שכזה. יש רבים שלא מחבבים את מרקורי גם כשהוא במיטבו כי אז יותר קשה לסלף, להסתיר ולטייח, והשבוע בפעם הראשונה מזה הרבה זמן נשמע קצת יותר אמת מבדרך כלל. אחרים לא מחבבים אותו כי יש לו נטייה לביקורת. מרקורי חזק גם עוזר למשאים ומתנים מכל הסוגים, והשבוע יזדקקו לו מאוד בנושא הזה.

עוד השבוע, ונוס בסרטן מול יופיטר בגדי מציפים את התחושה של מחסור כלכלי. שימו לב שתחושת המחסור הזו מובילה לעימותים בתוך הזוגיות – מחלוקות שאפשר להימנע מהם, עם קצת יותר מחשבה לפני שמוציאים את התסכול האחד על השני.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: שבוע שבו אתם מבינים יותר ויותר שיש מגבלות ושאתם חייבים להתחשב בהן. המפתח לשבוע הקרוב נמצא אצל אלו שמוצאים דרך שבה המגבלות בעצם עוזרות להם להתקדם בקצב נכון.

מזל שור: שבוע שבו מערכות היחסים עוברות טלטלה שקשורה לאמונה. יש אפשרות למתח בזוגיות או במשפחה על רקע הבדלים באמונה, באותה המידה קיימת האפשרות לגשר על הפערים שקיימים כבר הרבה זמן.

מזל תאומים: שבוע קל יחסית שבו אתם שלמים עם עצמכם, ומצליחים להימנע מבזבוז זמן ואנרגיה במקומות הלא נכונים.

מזל סרטן: שבוע שבו רבים מכם מחליטים להיכנס למשטר של תזונה וספורט, ומעבר לזה – לקחת חזרה את הפיקוד על החיים שלכם לעצמכם. ושיהיה לכם בהצלחה

מזל אריה: שבוע שבו רובכם עוסקים בנושאי שגרה שדורשים המון התעסקות בהמון פרטים קטנים ומעצבנים, אבל השבוע יש לכם את הסבלנות הדרושה לזה.   

מזל בתולה: מתחילים לחגוג ימי הולדת ולרובכם אין ממש מצב רוח למסיבות. מצד שני אתם יודעים שמגיע לכם טפיחה על השכם על השנה האחרונה שעברתם.

למי שחוגג יום הולדת השבוע מצפה שנה עם עבודה מאתגרת, אתגר מהסוג שמעורר אתכם, ולא כזה שסתם מתיש אתכם.  

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם נמצאים באמצע בין קדמה לבין מסורת, בין לחזור לעבר לבין להמשיך קדימה ומנסים לגשר בין שני הצדדים, ולא יודעים איך למצוא את הדרך לקחת את מה שהיה טוב ולחבר עם מה שיהיה טוב

מזל עקרב: שבוע שבו אתם שוב ושוב נכנסים לתקלים עם סמכויות, ומי שבעצמו מנהל נתקל בהתנגדות מהכפופים לו. אפשר לסובב את האנרגיה הזו לכיוון חיובי ברגע שמבינים שאתם רוצים את אותו הדבר ומתווכחים רק על הדרך. הירח במזל שלכם בימים שני ושלישי יכול לעזור בהבנה הזו, יכול גם להגביר את העקשות על הדרך שלכם.

מזל קשת: שבוע שבו רבים מכם בתחושה שהמגבלות חונקות אתכם, והמצב הכלכלי גם מדאיג. השבוע הוא לא זמן להימורים, או לפתרונות קסם או לסיכונים רק כדי להרגיש שאתם עושים משהו. ימים רביעי וחמישי עם הירח במזל שלכם מציפים מתחים בזוגיות.

מזל גדי: שבוע שבו אתם לא מפסיקים לעבוד, ונראה כאילו אתם במשא ומתן בלתי פוסק. מצד אחד יש לכם אנרגיה, מהצד השני התחושה היא שאתם צריכים להתמודד עם יותר מדי דברים בבת אחת. בימים שישי ושבת עם הירח במזל שלכם, כנראה שבעיקר תנוחו.

מזל דלי: שבוע שבו אתם מבינים את המגבלות של החלומות שלכם. אלו מכם שנמצאים במחאות יתחילו להבין שהשבוע שצריך קצת יותר ארגון ובעיקר אג'נדה ברורה לגבי מה כן, ולא רק מה לא.

מזל דגים: שבוע שבו לא ברור איך, הדאגות מחלחלות פנימה, במיוחד הכלכליות ומכניסות מתח למערכות היחסים שלכם. קחו נשימה ונסו לא להגזים את החרדה.

 מאחלת לכולנו שבוע עם הרבה שכל ישר, פתרונות פשוטים ושיחות כנות.  

ייעוץ אישי עם מעין

שלחו הודעה ל: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.