שבוע שבין שני הליקויים שמביא איתו בעיקר חוסר ודאות. לכאורה כבר התרגלנו לחוסר הודאות ואפילו לתחושת חוסר האונים בשנה האחרונה, אבל השבוע עם השחקן המרכזי, נפטון, בריבוע לציר הדרקונים והשמש, מגיעה אנרגיה של התמוססות משולבת עם  בלבול ובעיקר חוסר אמון. זה שבוע שבו נהיה ברור איזה פער אדיר יש בין מה שרואים ושומעים בערוצי התקשורת לבין מה שקורה בחיים הפרטיים שלכם. אצל רובכם החיים לאט לאט מתחילים לזוז, ומקבלים מבנה חדש, עם אמונה מחודשת בעצמכם ובמה שנכון לכם. הרעש של המדיה, יתרכז בעיקר בהפחדה, בהטחת האשמות, ויכנס לסחרור של יאוש. יהיו כאלו שיתנו לזה להשפיע עליהם, אבל מיום ליום רבים יבינו שאפשר גם אחרת. אפשר להתרכז במה שטוב בחיים שלכם ולא רק שלא להתייאש, אלא להפך, להחזיר את התקווה.

רוב השבוע ונוס בעקרב בזוויות הרמוניות לפלוטו בגדי, ולנפטון בדגים, היא מצליחה לשמור על סוג של שיתוף פעולה. הזווית הזו נהדרת לכל מי שרוצה ליצור קשר מחודש ביחסים אישיים שעלו על שרטון. השבוע הוא זמן מצויין לפתוח את הפצעים ולדבר בכנות על מה שכואב לכם, להקשיב לכאב של מי שפגע בכם או אתם בו – ולהבין שזה בעצם אותו הכאב בדיוק.

מרס בזווית הרמונית לשמש נותן אומץ ודוחף הרבה אנשים להגיד ולעשות דברים שעד לפני כמה חודשים הם לא האמינו שהם מסוגלים להם. גם הזווית הזו יכולה ללכת לשני הכיוונים: האחד הוא להילחם חזק יותר, לעשות שיימינג, להאשים, להשפיל, ובעצם לייצר אויב ואז לנסות לנצח אותו. הכיוון השני הוא של התמקדות בבניה, בלי צד שני או מלחמה. פשוט לעשות את שלכם ואז להמשיך לעשות את זה, בלי להסתכל לצדדים, אלא להישאר ממוקדים במטרה.

ב-17 לדצמבר, שבתאי עובר ממזל גדי למזל דלי, והשבוע יש תחושה של סיכום של שלוש השנים האחרונות, עם סוג של חשבון נפש אישי וכללי לגבי מה תכלס עבד ומה לא. מה הוכיח את עצמו ועל מה אפשר לוותר. יש השבוע אנרגיה יצירתית, עם הרבה השראה, ולאלו שמוכנים לזה, גם יכולת להתחבר ללב הקוסמי. אנחנו מתקרבים לשינוי אנרגטי עמוק שיגיע בשבועות הקרובים. אני ממליצה כמה שפחות להישאב להפחדה ולהסתה התקשורתית וכמה שיותר להתחבר לאמונה הפנימית שלכם.

והנה התחזית לכל המזלות לשבוע הקרוב:

מזל טלה: אחד השבועות היותר טובים שלכם בחודשים האחרונים, רובכם מעדיפים פשוט לבנות ולא מחפשים לבזבז את האנרגיה הזו על מלחמה מיותרת.

מזל שור: שבוע שבו אתם סוף סוף מוצאים את המילים הנכונות להגיד, מצליחים להקשיב ומוכנים להודות בטעויות. מהמקום הזה נהיה קל יותר לשמור על אופטימיות למרות תחושת החולשה שעדיין אופפת אתכם.

מזל תאומים: שבוע שבו חשוב שתשימו לב לעובדות ולמה שאתם אומרים או כותבים. כל טעות שלכם תתגלה מהר מאוד ותוריד מהאמינות שלכם.

מזל סרטן: שבוע שבו חלקכם יכנסו לסחרור של חוסר ודאות ותחושה של חוסר שליטה, אפילו פחד מהעתיד. רבים אחרים, יזכרו את כל הפעמים שבהם פחדו ומההר יצא עכבר, ימצאו את האמונה הפנימית שממנה יתחזקו ויתמלאו בתקווה מחודשת.

מזל אריה: שבוע עם אנרגיה מיוחדת ששווה לנצל: גם יש לכם השראה ליצירה, וגם את הכוח והיכולת להוציא לפועל. סה"כ שבוע מצויין לפרוייקטים אישיים שחשובים לכם.

מזל בתולה: שבוע שבו אתם קצת הולכים לאיבוד בתוך שלל הפרטים הקטנים שפתאום לא מתחברים, בתוך המתנה לאנשים שיעשו את מה שהבטיחו לכם. וכך נוצר לו זמן פנוי שאתם לא ממש יודעים מה לעשות איתו.

מזל מאזניים: שבוע שבו אתם בתחושה ש"בסרט הזה כבר הייתם", מה שמיוחד הפעם הוא שיש לכם אפשרות לכתוב את הסצנה הבאה אחרת.

מזל עקרב: שבוע שבו העקשנות שלכם במיטבה. השאלה החשובה היא על מה אתם מתעקשים? אלו מכם שינסו להילחם חזק יותר באחרים, אולי ישיגו נצחון בנקודות, אבל יפסידו את ההזדמנות ליצור משהו חדש ושונה במערכות היחסים.

מזל קשת: שבוע שלפני ליקוי החמה במזל שלכם, מביא איתו מהפכים בלתי צפויים קודם כל במערכות יחסים, ומשם גם במה שחשבתם שחשוב לכם. יש סיכוי שחלקכם ישנו את השאיפות שלכם, השאלה החשובה היא של השבוע היא מי אתם רוצים להיות?

למי שחוגג יום הולדת השבוע צפויה שנה שמשלבת בין פעילות ועבודה יחד עם השראה ויצירתיות שיכולות לבלבל ולקחת אתכם לכיוונים בלתי צפויים, אבל מעניינים.

מזל גדי: שבוע שמרגיש כמו סיכום של שלוש השנים האחרונות. רובכם התמודדתם עם אתגרים לא פשוטים והשבוע אתם מבינים עד כמה התבגרתם.

מזל דלי: שבוע שבו רבים מכם מרגישים אנרגיה של כובד שנבנית לקראת כניסת שבתאי למזל שלכם עוד שבועיים, תחושה שגורמת לכם להרגיש קצת בודדים, וקצת פסימיים. תחושה של חשבון נפש שקשה לשתף אותה או להסביר אותה לאחרים.  

מזל דגים: שבוע שבו אתם נעים בין משבים של תקווה מחודשת, לבין רגעים של פחדים לא מוסברים. הליקויים משפיעים עליכם מאוד ורבים מכם רוצים להמציא את עצמכם מחדש, רק לא יודעים עדיין איך.

 מאחלת לכולנו שבוע טוב עם תקווה ואמונה בטוב שבתוכנו.  ולהתראות.

קורס אסטרולוגיה - מערכות יחסים!
איך אנחנו מתחברים, מרגישים, מדברים ויוצרים מערכות יחסים.
מיועד למי שכבר יש לו ידע אסטרולוגי ורוצה להעמיק
מתחילים בסוף דצמבר. לייב בזום.
להרשמה פנו למעין: 052-5643732

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.